mandag 2. februar 2009

Blanda drops

Ble ikke rare innleggene fra meg her i helgen ...Min frihelg å regne er etter klokken 16.00 på lørdag til mandag morgen , så de timene er KNAPPE! Ofte flyr jeg rundt i huset lettere stressa og mulig litt småhissig -for det er såååå mye jeg gjerne vil rekke -men dog! Det aller viktigste for meg er å få tid sammen med guttene mine . "Helgen"bød likevel på noen ommøbleringer hit og dit -benken som har stått i gangen , er kommet opp til spisebordet . Ble i grunnen fornøyd med det . Dere får dessverre ikke se helheten da noen hadde sprengt en bombe på spisebodet !

Ved det store bildet over sofaen har jeg irritert meg grenseløst lenge over hva jeg skal ha der for å få likvekt med andre siden , nå flyttet jeg på "hjertet " mitt , og et bord ble satt dit , enn så lenge får det stå slik ....







Avslutter dagens innlegg med lørdagens forett som jeg lagde til min kjære , kamskjell med diverse godsaker . /Christina - denne var til deg , hihi!!/

Fikk masse flotte varer fra Covent Garden i dag , samt nye flotte vårsmykker . Bilder kommer snart . Ha en strålende dag i morgen , stor klem!!

13 kommentarer:

Bo med Lena sa...

Ønsker deg en flott dag imorgen! Ser det er flere som tar nattetimene til hjelp ;) Nå er huset stille, det brenner i peisen og jeg koser meg med litt blogging + innkjøp før det er natta.

Klem fra meg;)

Landlig Idyll I Interiørhuset sa...

Så godt å se at det er flere som sliter med å få tiden til å strekke til,i hvertfall inni mellom. Nydelige toile møster det var på puta og pleddet over benken.
Klem

Mitt hvite hus sa...

Du er nok ikke alene om å prøve å få tiden til å strekke til til alt en ønsker. Den foretten så virkelig god ut=) Ha en fin fin dag Klemmer Kerstin

Anonym sa...

Nyt timene - de går fort nok ja! Det er mitt motto også. Helgen som var koste jeg meg så at svupp var den vekk, jeg må finne på noe slik at jeg kan kjede meg. Tror du det varer lengre da???
hihi...

det er moro å ommøblere litt. Jeg fikk satt en del ting på hylla over senga vår og vips var soverommet plutselig blitt hakket koseligere. Jeg venter på at vi skal pusse opp, og jeg får ikke til noe før vi gjør det (synes jeg sjøl da).

Nydelige bilder du har her, og den forretten så skikkelig nam nam ut!

Christinas låvebutikk sa...

Hei!
Ha ha! JA må si at den så veldig god ut! Men liker fishan å jeg vettu! He he! Nei da hadde foretrekt sånn forett! Gleder meg til å se flere bilder! Så kom an! Kjøkken bilder ønskes!!
Klem!

♥ Stines hverdag sa...

Er du kokk på si du eller? Det ser jo bare så lekkert ut! Hadde du ikke skrevet at du hadde lagd det, så hadde jeg trodd at dette var fa en restaurant.

Det ligger noe å venter på deg hos meg, "Det gror etter gode ord". Kom og hent den viss du vil.

Ha en flott dag!

MODERN COUNTRY sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
MODERN COUNTRY sa...

Hei Anniche!
har skjønt du har mye å gjøre, for det er ikke så ofte vi har snakket det siste året. Sa det senest i går til vennen, at du er savnet. Han svarte da, ho har vel for mye annet å holde på med enn å blogge. Og jeg skjønner deg så godt med tiden. Jeg har selv sittet og lurt på å legge alt på hylla. Det blir mye, og det er jo bare dumt å ta på seg mer enn en klarer. Vilja er jo der, men..

Koselig å se deg med rokkeringen, det så gøy ut! :)

Håper ellers du har det bra!
Varm klem
Aina

IngersATELIER sa...

Du er knakende god med mat også du jenta mi, forretten så nydelig ut...
Klem fra mamma!

Prinsesse Elin sa...

Mørkets fyrste....oppe så sent. I går var jeg tilig i seng for en gang skyld. Jeg lider jo av laken skrekk men gi meg det nye vakrehjem og da er jeg solgt. Jeg lå riktig nok å leste ganske lenge. Jeg elsker å ligge å lese på sengen. Har en stabel med interiørblader som jeg leser i, igjen og igjen... ha ha ha ha ha
Nå er vi på an igjen.....en ny fin dag;O)
Vi får brette opp armene å sette igang. snakkes:O)

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Så masse flott du har fått inn i butikken din...lekkert...
Jo du, ukene og dagene flyr... hvor...???

Ha en super dag og uke...

Anonym sa...

Hei Anniche
Så flott det ble med benken under de to vinduene. Jeg har det nesten maken, skjønner du. Min benk har mange puter i ryggen, kaninskinn på hver side, og en myk madrass å sitte på. Den står til spisebordet, og istedetfor stoler i spisestua, har jeg denne og en langbenk med puter oppå. Synes det blir en veldig koselig krok, jeg. Bare prøv skal du se......
Nå skal jeg se videre i bloggen din, og håper du stikker innom meg en dag også......

Fjasevas Huset sa...

SÅ fin blogg du har:-) første gang jeg er innom, og oppdager at du har butikk i søgne. Den skal jeg innom neste gang jeg er hjemmover.
Her kommer jeg innom igjen.

Mirjam

Seriale