onsdag 18. februar 2009

Kjøkkenfavoritter & Utfordring!

Kjøkkenet er det rommet i huset jeg virkelig kunne ønske var større! Laaaaaangbord ( rustikt til mange mennesker ) og peis er mine drømmer , og har det alltid vært!
Den lille kjøkkenplassen vi har blir godt brukt , hehe, mor er glad i "dill" .....for glad!
Siste medlem i familien er den superkule brødristeren i cremefarge fra Dualit.
Her er noen kjøkkenbilder i nostalgi format...

Glassklokken fra House Doctor er dekorativ på benken med påskeegg fra Jeanne Darc ( de er i grunnen flotte hele året ) & kort fra Sagen . Skjærefjøla er også fra House Doctor og er uunværlig-kokkekniven fra M.A.C likseså! I bakgrunnen skimtes en annen kjøkkenafvoritt - min kjære Nespresso .

Her er siste favoritten på stammen , BRØDRISTER MED STOR B ! Den er gått varm de siste dagene , og gutta sier bare - vi vil ha skive i den derre "maskinen" som sier pang , hihi!!

For andre kjøkkenentusiaster så ble disse søte stoltrekkene kjøpt inn på messen -og kommer snart sammen med mange andre duker og andre flotte saker til Annas Rom .

Tilslutt et bilde av vår "sau" - har fått masse etterspørsel etter et bilde- Så her er et av den lyse,vi har også beige og mørk brun. For de som måtte lure , så er de 60*120 cm og koster 1799,-

Her viste jeg en del av mine kjøkkenfavorietter -

Nå ber jeg Christina fra Låvebutikken, Kari- fra My Home is My Castle Og Irina vise noen av sine -samt sende den videre til noen av sine gode venner :)

8 kommentarer:

organic-lizzi sa...

Så deilige bilder du deler!!
Er også en "duppeditt"dame med kjøkkenting..Litt love and hate(hate når det ryddes&jeg lurer på hvorfor det alltid er kaos:-)
Mac knivene mine forsvant når ungene var små(les Sønnen..)Det ble spikkekniver og lagt igjen ute i hagen.De er jo så bra at jeg skjønner han valgte de..
Stoltrekkene var skikkelig fine!!
Kos dag i "paradis på jord"&Stooor klem fra Randi

Christinas låvebutikk sa...

Hei! Så kuult da!! Jeg skal på øya nå og ta utfordringen i kveld!! Vare levering til Averøya jeg sjø!!
Du ringe jeg bringer!! Haha!
Ha en strålende dag min venn!!
Klem!

Mitt hvite hus sa...

Så koselige bilder fra kjøkkenet ditO=) E god kjøkkenkniv er viktig på kjøkkenetO=)

Nydleige stolputer du viser også. Og sauen da, herlig!!!

ha en fin dag Klemmer O=)

Randi sa...

Heia...
Å du verden for nokre fine bilder du viser frå kjøkkenbenken din da!!Å dei super fine stolane,pelsen,ja alt...sukk!Å ein ting er ivertfall sikkert,eg SKAL skaffe meg sånne påskeegg:-))dei er berre så knall fine!Har lagt deg til blogglista mi eg,håper det er ok!?Du har ein kjempe fin blogg!
Vil ønske deg ein kjempe fin dag!Klem!

My home is my Castle sa...

Takk for utfordringen :) Skal se om jeg får tatt den i løpet av dagen...;)
Nyydelige bilder fra deg som alltid.. De påskeeggene måå jeg bare ha.. Helt nydelige, året rundt :)

Ha en fin dag i snøværet..
Klem,Kari

Tiril sa...

Så flotte bilder fra kjøkkenet ditt Anniche, ser du har sansen for gode kjøkkengreier,
Gode kniver er viktig, Dualit finnes ikke maken, har den selv, bare min er en større modell.

Kristin`s lille hjem sa...

Hei, har noen prosjekter angående kjøkken her også. Fliser under kjøkkeninnredning, annen farge på veggene.Nå våren setter inn så blir det nok fart på sakene :-)

irina sa...

Tusen takk !! Skal prøve å ta den ikveld- har ikke noe annet å blogge om ...litt tørke tror jeg. Egentelig har jeg masse men, litt influensa for tiden så da blir det så som så !!

Klem

Seriale