søndag 8. februar 2009

Jenterommet

Jeg har en liten hule, som dessverre har en tendens til å bli -full av planer,( OG ROT!!) men sjeldent brukt, dessverre ! For jeg elsker dette rommet ...
I dag med det fantastiske været som vi har hatt , merker jeg at jeg gleder meg til lysere dager , og muligens sjansen til å bruke jenterommet !!


Vinduet med utsikt over bukta . Noen av dere som har lest bloggen min en stund, husker kanskje også at dette rommet tidligere ble brukt som showeom til Anna . Det var jo før jeg åpnet butikken :))

Her på denne snoren skal det henge kreative ting jeg har laget ....denne nydelige posen er det flinke Hulda som har laget.En hylle med noen skatter .....Rosa & atter rosa tepper , slikt et ekte jenterom skal ha !!

I dag & i går har det vært så utrolig flott vær her , nydelig å stå opp til . I dag er det minus 9 grader her , og det er jo uvanlig her på palmekysten ;)))

Her er en liten fotoserie fra morningen :

36 kommentarer:

Vigdis sa...

Morgenstud har gull i munn:-)
Flotte bilder;-)

Maliva`s verden sa...

Oh for en utsikt...heldig du som bor så nære vannet....Nydelig hjem har du også.Go`uke til deg fra Maliva

Fjordheim sa...

Et herlig rom du har. Håper du får tid til å bruke det. Nydelige bilder. Flott solnedgang, eller var det oppgang? Flott var det uansett.
Ha en flott dag :)

☆Therese sa...

For et herlig jenterom! Også har dere jo så utrolig flott utsikt!!!
Nydelig lys på bildene dine.

Ha en god dag!

Camilla sa...

For noen flotte bilder!

Christinas låvebutikk sa...

Hei! Du får lage deg ei lita jente da, isabella kan jo ikke ha eget rom så stort!!
Hihi!!
Nydelig hos deg!
Klem!

IngersATELIER sa...

Du verden for noen flotte bilder Anniche, ja... du skulle nok brukt jenterommet mere! Det er bare så nydelig der oppe, fineste rommet i hele huset synes mor;))

My home is my Castle sa...

For et nydelig jenterom :))
Herlig !!

Jeg misunner deg den nyyydelige utsikten ;)Men så er det jo bare vakkert der ute og da ...;)
Nydelige bilder...

Ha en fin uke vennen :)
Klem,Kari

Bergheim sa...

Nydelige stemningsbilder. ikke farlig å stå opp til en sånn start på dagen. kjekkt med jenterom. Alle mine jenterom er opptatt. På det ene bor to hunder og den tredje bor på det andre. og til gjestene har vi en campingvogn i hagen. Så apropos hundeliv... Smart å få seg en liten en og ikke tre svære, som vi har. Ha en fortsatt flott Mandag

Camilla sa...

Ja, jeg må si meg enig med at den ustikten var fantastisk!! Rommet dit er også herlig. Så heldig du er som har sånt et søtt jenterom. :)

Brit Strikkenerd sa...

Nå ble jeg inspirert til å lage bestemorteppe i rosafargespekter!!
Jeg har egen stue som det absolutt passer i.
Trivelig å få besøke ditt jenterom:)

Linda sa...

Hei Anniche!Ja,vi har herlige dager her sør.Deilig å se sola.
Nydelige bilder hos deg.
For et fint jenterom,så heldig å ha utsikt til bukta.
Ha en fin uke!Linda :))

BETTI S sa...

HEY ANNICHE,
ICH VERFOLGE DEINEN BLOG REGELMÄßIG AUS DEUTSCHLAND.BEI DEM AUSBLICK AUS DEINEM FENSTER WERDE ICH GANZ NEIDISCH.DU LEBST IM PARADIES.ICH FREUE MICH IMMER WIEDER AUF DIE SCHÖNEN FOTOS,DIE DU MACHST.LESEN KANN ICH LEIDER NICHT ALLES.MEIN MANN SPRICHT ETWAS DÄNISCH,ER HILFT MIR MANCHMAL EIN WENIG.
LIEBE GRÜßE
BETTI

Nettan sa...

Vilket mysigt rum! Å vilken utsikt!! Helt underbar!!
Kram Nettan

Guttemamma sa...

...skulle gjerne tatt en kaffe med deg i dette nydelige rommet...klem

MeyBiMe sa...

WOW for et nyyyydelig rom!!!!!!
Her kan en virkelig finne roen og slappe av :-)...og nyyyte den fine utsikten din!!!!!
misunne, misunne .... :-)

Stjärnor & Champagne sa...

Vilket underbart rum...

Hälsn Anne

Landlig Idyll I Interiørhuset sa...

For noen flotte bilder...er koslig med ett eget jenterom ja....Jeg gleder meg også til våren og lyset,men nå er heldigvis den verste mnd over! Klem

Aunt Spicy sa...

How absolutely beautiful!

Marias skriblerier sa...

Mange nyyyydelige bilder!! Og så fiiin hulen din var! :)

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Åhhh det rommet er så lekkert at jeg blir kvalm...går det an å si he he, kvalm av misunnelse, sånn det var bedre hi hi. Og ryddig... jeg har noen økter foran meg ser du så jeg blir litt satt ut når jeg suser rundt og ser alle de ryddige rommene,
Nydelig skjønt hos deg og det lyset er til å dåne av.... såååå fint!
Egentlig kom jeg innom for å nappe med meg adressen til "nye" butikken, rydder i døde lenker på bloggen, snakker meg om treig.... hvor lenge siden er det du byttet domene da?... ja ja nå skal jeg fikse litt og få alle lenker opp og gå .o)
ha en fin dag.
Klem

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Åhhh det rommet er så lekkert at jeg blir kvalm...går det an å si he he, kvalm av misunnelse, sånn det var bedre hi hi. Og ryddig... jeg har noen økter foran meg ser du så jeg blir litt satt ut når jeg suser rundt og ser alle de ryddige rommene,
Nydelig skjønt hos deg og det lyset er til å dåne av.... såååå fint!
Egentlig kom jeg innom for å nappe med meg adressen til "nye" butikken, rydder i døde lenker på bloggen, snakker meg om treig.... hvor lenge siden er det du byttet domene da?... ja ja nå skal jeg fikse litt og få alle lenker opp og gå .o)
ha en fin dag.
Klem

Anonym sa...

Koselig lite jenterom, håper du får det til som du vil til slutt :)

:) ha en fin dag

Anonym sa...

Min kjære frue :). Du er så flink med denne bloggen og for noen fantastiske bilder. Stolt av deg! hilsen din mann Harald

Photo-Me-Life sa...

Du skulle bare vist du Anniche......smiler pent her jeg sitter...........


FOR ett vakkert rom det der var, sukk:)

Kristin`s lille hjem sa...

Dette rommet må du bruke mere :-) Sommerkveld, bare sitte der med stearinlys og et glass vin. Fantastisk å bo så nær sjøen.Og ikke minst sjølufta. Savner vi sommer nå, ja.. Klem Kristin

Perlehvit sa...

Herlige bilder!!!:D

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Et rosa "jenterom" må man ha, er man omgitt av bare mannlige beboere- må man ha et krypin for seg selv... rommet ditt er jo bare så flott - å me den utsikten da...

Ha en super kveld og uke...

Silkeline sa...

Hei vennen.
Det rommet ditt er en drøm altså! Et skikkelig eventyrprinsessetårn:))Jeg likte så godt den fine puta også.....skikkelig flott!

Her er det nyyyydelig vær i dag....kaldt, men sol og blå himmel. jeg har gått meg en lang tur i solskinnet og blitt kald på nesa:))

Ha en strålende flott onsdag!!!!!:))))
Klem.

Minmill sa...

Så herlig loftsrom med nydelige vinduer dere har. Har kan du jo boltre deg med alle dine interiør ideer. Herlig med eget jenterom.

Grip dagen sa...

Tenk, jeg har også bilder fra det jenterommet ditt!!!!
Jeg var på "jentetur" til ditt showroom en sommer. -Og for en tur!
Det var mitt første møte med den slags varer. Jeg ble helt betatt!
-Og jeg har gått i den gata, siden da...
Du var vel ganske tidlig ute med den sjangeren. Var du ikke?

Det må være et herlig rom å være i. Det er et helig lys du får fra de flotte vinduene. Og så den utsikten da!!!
Nyt den!
Klem Marit

Sivs hus sa...

Hei, Herlige stemning. Flotte bilder. Klem Siv

Min Still By Maia sa...

Så vakre bilder du viser! Så nydelig det er hos deg :)

Aldri hørt om Container før, men så utrolig mye stilig!! Skulle ønske du hadde nettbutikk :)

Klemmer fra meg.

Min Still By Maia sa...

Hei igjen!

Takk for raskt tilbakemelding. Da skjønner jeg sammenhengen når det gjelder Container og nettbutikken :)

KLEM

Brocante sa...

For et rom - og for en utsikt. Jeg festet meg ved puten din - den var nydelig!

♥ Stines hverdag sa...

Kjempe flott bildeserie! Du er flink du også :) Og du er heldig som har en så fin utsikt. Været har jo vært helt fantastisk denne uka. Vi må bare nyte det så lenge vi kan.

Og så fint det ble på kjøkkenet deres, Kjedelig med vannlekkasje, men gøy med forandring :)

Seriale