søndag 15. februar 2009

Posted by Picasa

12 kommentarer:

Perlehvit sa...

Sant, så sant!:D

Ha en deilig søndagskveld!

Mitt hvite hus sa...

Vakkerto=)

Ha en god uke startO=)

Klem

organic-lizzi sa...

Jepp..Han Bjørnstjerne var ikke så¨dum han;-))
Fortsatt kooos kveld & Stooor klem fra Randi ..som håper du har det kjempefint:-))

Anonym sa...

;o)))

Kos dæ

Linda sa...

Flotte ord.Ha en fin uke!
Klem Linda :))

Tester-Alt sa...

www.tester-ting.blogspot.com

rankinger, tester av ting, og ting du burde vite.

Maria ( Idekroken ) sa...

Du har så fin side!
Klem Maria fra Idekroken

Anonym sa...

Hei, jeg fant bloggen din helt tilfeldig gjennom feedjit.com, og jeg har abonnert på den i feedreaderen min siden! Det er utrolig hyggelig lesning, og så mange fine bilder av flotte ting:) Skulle ønske jeg bodde i nærheten så jeg kunne gå innom butikken!!
Lynn:)

Merete sa...

nydeleg, Anniche :) herleg bilde..hortensiaen passar så perfekt til alt fattigmannssølvet! ønsker deg ei fiiin veka ;)

Christinas låvebutikk sa...

Hei! Så vakkert!
Jeg måtte redigere innlegget, det oppsto misforståelse!
Hvite heltrekte stoff stoler kontra hvite stoler som man kan vaske av!!
Herre hvor elendig kan jeg bli med skriving!
Ha en fin dag!

Jannicke sa...

Nydelig ;o)

FO - 2 sa...

Vakkert! :)
Til glede for oss, dine lesere.
Flott bilde og gode ord.

Seriale