torsdag 12. februar 2009

Favoritter ..

De siste dagene har vårnyheter ramlet inn hver dag - og vi rydder plass !
Vi har jobbet på spreng med butikken - og det er så moro :)) Fortsatt har vi noen steg igjen før vi er i mål, og ordentlige bilder er ikke helt tatt ennå, men fikk tatt noen få i dag . Putter også inn noen bilder fra Jeanne d Arc her . Vi har de nydelige påske-eggene i butikken vår på Langenes-og de begynner allerde å bli utsolgt! Kjempeflotte -har såvidt begynt å ta ut annen påskepynt også.

Her er et utvalg av mine favoritter :

Påske-egg fra Jeanne D `arc . Pris fra 89,-

Roselysestake fra Jeanne D`arc , nyyyydelig ! 299,-Denne rammen kommer fra Country Corner , og er så søt! Bilder kommer snart i nettbutikken :)

A box of chocolate -snart valentine!! Og de søte små hjerteeskene er perfekte :))

En fantastisk flott "nostalgiboks" fylt med gammeldagse karameller og sukkertøy.Kr 115,-


Ny duft , mimosa, lukter så frikst og godt av vår.-og påskeglad farge i tilegg, det kan vi like :)


Vi tar opp tråden igjen med ukens tilbud , og denne flotte brevhyllen får du nå til kun 69,- kr i nettbutikken http://annasrom.no/

Tilslutt to favorittplagg fra Container :)) Ha en god natt - og husk din kjære på lørdag !!

18 kommentarer:

Perlehvit sa...

Så gøy med så mye nytt!!!:D

De hjerteboksene så kjempefine ut!(må kanskje kjøpe en til meg selv siden min kjære reiser bort i helga..;P)

Ha en flott dag!!:D

Tiril sa...

Masse fint hos deg Anniche.
Vi har snakket om å ta en tur ned å kikke hos deg når der blir litt mer vårlig.
Vi har en favoritt i Mandal og, og når vi første er så langt stikker vi nok innom deg.

Marias skriblerier sa...

Såååå mye fint!! Likte spesielt godt roselysestaken jeg da :)

Merete sa...

Nydelege ting du har fått inn i butikken din nå!! Alt heilt etter min smak! dei påskeegga er heilt herlige :) må nok ha me eit par av dei..
Ønsker deg ei knallfin valentinshelg!

Anonym sa...

Så mye fint du har!
De påskeeggene må jeg kikke litt mer på.. utrolig nydelige.
God helg!

Mitt hvite hus sa...

Så mye fint du har fått inn. De boksene dine likte jeg veldig godt.
ha en god helgO=) Klem Kerstin

H elle K sa...

Hei Anniche.
Så nydelige egg, jeg kommer til Kristiansand til neste helg, skal prøve å få tatt meg en tur.. Butikken ser nydelig ut.. Kos deg i morgen på Valentinsdagen med din kjære. Klem Kristin

Olstad sa...

Det er gøy når våren kommer og alle de fine varene kommer inn. Den blusen var superfifn:-)

God helg.

JULIEK sa...

Oj oj så mye fint da. Må bare komme en tur snart. Stor klem : )

♥ Stines hverdag sa...

Mye fint her gitt :) Påskeeggene fra Jeanne D´arc er nydelige, og hjerteboksene også :)

Ha en fin helg!

Kristin`s lille hjem sa...

Masse fint og tøyet har jo jeg forelsket meg totalt i :-) Klem

Metteflette sa...

Akk og ve, fristelser vik fra meg!!!! :-)
Håper du har en herlig helg og at mannen har gjort litt stas på deg i dag! Stor klem fra Mette

Anonym sa...

Hallo vennen..

Æ e ikkje så flink å levne spor her men æ stikk ofte innom..

Ja, hadde det ikkje vært deilig med sol og varme no!!Men takk og pris e det snart vår..
og sommer (håper jeg:))

Masse deilig fra Container.. tror jeg må prøve meg på noe av det der..

Ta det no med ro vennen, ellers stuper du også en dag.. vet at det er vanskelig men.....

God klem fra mæ

Sol sa...

Hallo på deg. Så masse fine nyheter. man skulle hatt sjumilsstøvler og tatt en tur ned til deg. Herlige Container favoritter...Etter å ha sett de klærne du la ut på siden din i et tidligere innlegg tok ejg en tur til en klesbutikk her i byen og jammen hadde de fått inn klær fra Conatiner de også....Så jeg er så enig når det gjelder dine favoritter...jeg er nå den stolte eier av den jakken du viser fram;-] Talte på knappene.....,men kom til at det sto navnet mitt skrevet på den,så jeg slo til.Så får jeg heller spare inn på noe annet. Søndagsklemmer.

Livy sa...

Heiann!
Her var det utrolig mye lekkert!! De påskeeggene er jo et must til påske altså!

Ønsker deg en fin søndag!
Klem fra Livy

Surlands Jem sa...

....Ja du skulle vært med meg i kofferten.... En hektisk og intens helg, med masse tøft for høsten.

Gleder meg til å se alt det fine du har fått i butikken....
Sliter med å komme innom fordi jeg alltid jobber når du har åpent, men jeg skal fikse det en dag:-)

Vi ses:-)

Hulda sa...

Så flott jenterom du har, masse koselig pynt. :) Ser du har posen fra meg hengende der også. :)

Flotte varer du tar inn i butikken din nå.

Anonym sa...

Ai ai ai.. her var mykje vakkert!
Gledar meg SKIKKELIG til vår, og kjenner det rykker i shoppemuskelen ja ;-) Må innom nettbutikken og titte ;-)

Seriale