onsdag 4. februar 2009

Kjøkkenfornyelse

For noen måneder siden fikk vi lagt nytt gulv og nye fliser over kjøkkenbenken .
Vi har jo en åpen løsning til spiseplass/ stue så var lenge i tvil om hva vi skulle velge av gulv.-

( Vi hadde for 2 gang på noen år lekkasje fra vårt amrikanske kjøleskap .....så nytt gulv måtte til igjen ...)

Vi endte til slutt opp på noen lyse flotte fliser som er 30* 60 . Grunnet si små vinduer på kjøkkenet var det fint med ekstra lys . Siden vi først var i gang fikk vi byttet flisene over kjøkkenbenken . De har i grunnen irritert meg siden vi flyttet inn -gule marmorfliser... Resultatet ble et mye lysere kjøkken , og det er så deilig !!

Fant noen gamle bilder av kjøkkent mitt på den gamle bloggen min , beklager litt dårlig lyskvalitet ...

FØR:


ETTER:

19 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

Det der ble knallfint. Åpen løsn??? Det er det vi har tenkt å gjøre etter hvert her i heimen. Et STOOOOOOOOOOOOOOOT allrom.
Bort med veggen og vips så har vi et rom på 100 kvadrat. he he
Planen er nytt gulv i hele greia, fliser i gangen, wc og vaskerom, nye hvite fine dører og hvite karmer OVER ALT. HURRA HURRA HURRA....Her har influensaen gjort sitt inntog. Så ejg sitter her ned dopa på paracet og ibux og så fort lille engelen er på vei til skolen skal jeg rett i seng igjen. Hodet mitt kjennes ut som om jeg har vært på byen 3 dager i strekk og det er no good.
Snakkes:O)

Anne sa...

Kjempekoselig, lyst, lekkert og lett et kjøkken. De nye flisene gjorde seg virkelig, og sto mye bedre til innredningen, det er nå min mening. Men det var nå ikke så ille før heller da.
Du har din egen stil og satt ditt eget preg på kjøkkenet ser jeg, og det er det viktigste synes nå jeg. for at det skal bli trivelig!!
Marerittet er å komme hjem til folk og det ser ut som en boliganonse fra Finn, eller som en kjøkkenkatalog fra HTH??? enig??

Nei, dette skal du si deg superfornøyd med!!

Take care, og ha en toppers dag.

rod i hob sa...

Så flott kjøkken!!
De var ikkje så verst i utgangspunktet, (Ok, flisene var ikkje noke fine) Men de blei knallfint etterpå :-)

Ha en fine dag!!

Mitt hvite hus sa...

Kjempekoselig kjøkkene dere har. Syns faktisk det var fint før også jeg. Men det ble noen hakk lysere med de hvite flisene. Et innbydende kjøkken iallefallO=)

Klem Kerstin

Bette sa...

Kjempefint! Lyst og delikat!! Syns det er så fint med hvitt kjøkken og mørk benkeplate! Det har vi og;o)
Ha en super dag!

-Bette-

Fjordheim sa...

Ja det ble flott. Sikkert lurt med fliser på golvet visst kjøleskapet lekker stadig vekk. Det ble i hvert fall fint. Lyst og delikat.
HA en flott dag på sørlandet :)

Fjordheim sa...

Ja det ble flott. Sikkert lurt med fliser på golvet visst kjøleskapet lekker stadig vekk. Det ble i hvert fall fint. Lyst og delikat.
HA en flott dag på sørlandet :)

irina sa...

Det var fint før også....men liker selfølgelig de nye flisene bedre.

Hvordan går det med deg da ?
Frisk og rask...
ha en flott dag.
Klem

Christinas låvebutikk sa...

Heia!! Syns du gjorde en god avgjørelse og nå tåler det en evt vannlekasje til...Huff håper da ikke det!!
Kjempefine fliser Anniche!
Klem fra meg!

Fotballmamma sa...

For en hyggelig blogg du har, jeg blir aldri lei av å kjikke inn hos alle de som er så snille å vise fram hjemmet sitt til inspirasjon for andre.
AAlltid gøy med før og etter bilder! (:

Anonym sa...

Du har det sååå fint Anniche... kjempeflott!

Maria ( Idekroken ) sa...

Så delikat og fint. Det ble stor forskjell med de hvite flisene. :) Stilrent!
Klem Maria fra Idekroken

Merete sa...

knallflott kjøkken du har og enda finare vart det med lyst golv :)
likar alle dei stilige detaljane du har..

Vibeke / Mammas Hus sa...

Am.kjøleskap kan være noe drit... :(

Men det ble lekkert med fliser og de over benken er stilige!! :D

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei på deg! Guri land, så fint det ble da. Var nå ikke fælt før da , men ser jo at det ble lysere. Uansett alltid kjekt å få det så presis likt som man ønsker seg. Håper kjøleskapet holder tett nå da, er mange som sliter med de lekkasjene har jeg forstått, irriterende.
Ha en strålende dag snille du.
Klem

Grip dagen sa...

Så flott det ble!
Det er et riktig fint kjøkken dere har. Om med din ektra toutch blir helheten flott!

Ved oppussingsprosjekt er det ekstra gøy med før-nå bilder. Det er da en ser best alt som har blitt gjort.

Da får jeg håpe at du brygger mange deilige måltider i deres flotte kjøkken.
Lykke til - og bon apetit...

Klem Marit

Crinoline sa...

Så fint og lyst det ble, var pent før også.

Bdicte sa...

Knallfine fliser!! Jeg har også nesten like fliser liggende klar til å komme opp på kjøkkenveggen....venter bare på at flisleggeren skal bli gratis, hehe!

Ha en fin kveld:)

Cathrine sa...

Utrolig flott kjøkken!det er mye fliser gjør med kjøkkenes uttrykk!cathrine

Seriale