torsdag 19. februar 2009

I dag kom det mere Container !!!

En uke før tiden dukket det opp masse skjønne nye klær fra Container- Da jeg vet at MANGE av dere venter på dette knipset jeg i vildens sky før jeg gikk fra jobben . Så se vekk i fra div. tag lapper som henger litt skjevt her og der , dette er ikke "styla" bilder ;O)

Tok med litt andre herligheter i samme runden
( ps, jeg får ikke redigert dette innlegget , eller lagt bildene i rekkefølge - jeg strever såååå med blogspot om dagen , vet ikke hva det er ......! )


Rosemunde Cardigan , klassisk ,perfekt til kjølige sommerkvelder :)

Skjerf i mongolsk sau ...Finnes også i creme farge. Pris 699,-


Klesrommet ...


Ny topp fra Container i dag .
Jeanstunika fra Container - såååå søt , ny i dag !


Etterspurt kjole fra Container som kom i dag , tung og fin i stoffet så faller flott!


Måtte ta med dette smykket , da vi var så heldig å få tak i de 5 siste de hadde , vet mange av dere har spurt etter dette! Pris 199!!


Deilige bukse med "harmes" sagg. fra Container .

Supersøtt skjørt , søtt som et jordbær! Kom i dag - fra Container. Buksene mange har ventet på - super tøffe ! Jeg hoppet i de med engang :)

Tilslutt et annerledes og stilig skjørt som ikke mange har makent til !

17 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Ååå så mye lekkert...likte jeanstunikaen veldig godt jeg.
Masse lekre klær til våren ...
Ønsker deg en fin dag Klem Kerstin

Karna sa...

Lengter veldig til våren nå, og nå når det ligger litt snø igjen, som i tillegg nesten er svar så er det jo bare så trist....men nå er det meldt STORE nedbørsmengder i helgen, så da regner jeg med at alt forsvinner...for nå vil vi ha VÅR!

God helg Anniche!

Maria ( Idekroken ) sa...

Å så mye fint. Jeg elsker den stilen. Særlig kjolen der. Utrolig fin. :)
Klem Maria fra Idekroken

Lene sa...

Ohhhh, myyyyyy.... Så utrolig mye lekkert, Anniche. Fikk søren meg lyst å ta strake turen til Søgne nå (jeg kan desverre aldri bestille klær, må prøves). Men denne stilen er fantastisk lekker og helt meg.

Jeg fikk så vidt med meg et innlegg vedrørende klær i interiørbutikker - og jeg må bare si at jeg synes det er helt topp. Det hele handler vel om livsstil, og jeg må si det er få som treffer min klessmak så bra som interiørbutikkene gjør. Supert!

Ha en herlig dag - og knallhelg! Heia ALEXANDER!!!

Trudelutten sa...

Hei! Så mye fint!!!! Vet at vi må legge turen om Søgne til sommeren (bor i Bergen). Smykket du viste, selges det i nettbutikken? fant det ikke (og hvor langt er det?) Må ha :-) Hilsen Trude

Jannicke sa...

Dette likte jeg supergodt!!
Skal absolutt kjøpe meg noen Containerklær til våren!!

Grip dagen sa...

Selv om jeg bor langt ifra, får jeg med meg litt av hvert på "det blide sørland"...
Har bl.a. handlet en trebenk på en bruktbutikk i Vennesla. Så den før de åpnet og hadde sååå lyst på den. Nå står det visst "solgt til Marit" på den.
Skal nedover på søndag. Men siden min bil er ødelagt må jeg kjøre Polo! Stakkars ungene skulle sitte trangt om jeg stappa en kjøkkenbenk inni den lille bilen...
Får hente benken senere.
Du kan kanskje pringe ærend for meg du?!? He, he.
Om det var upstairs sine kasser det var snakk om, trenger du vel ikke springe så langt...
Hørte at Bianca er nabo med deg! Jeg er i slekt med henne, ser du.

Da håper jeg du får ei himla fin helg! Du sprader vel rundt i de flottese containerklær, tenker jeg!
Klem Marit

Anonym sa...

Oi ser at jeg må få tatt meg en tur ut og prøve litt tøy!! SÅ UTROLIG MYE FLOTT!!!

Ønske lista blir jo bare lengre og lengre.. :)

Ha en super helg!

Klem

Christinas låvebutikk sa...

Takk for det søta! Veldig masse fin tøy her! Nydelig!
Bare å finne leverandører på døren igjen! Hils H da!;)
Klem!

La Famiglia sa...

Så herlige klær anniche!! Det ER så gøy å pakke ut varer syns du ikke?? Som en julaften!! Noen morninger kommer de så tidlig her,,ja tidlig og tidlig fru blom...men iallefall før jeg er ferdig med kaffe og avis og yoga og dusj..så jeg hiver på meg noe rask og springer ned,,ja det er jo bare en innertrapp..hehe. Men når eskene først er inne i butikken ja da går Hannemor løs med kniven på alle...med sovehår og joggis,,men jeg mååå jo bare se!!!
Så må jeg jo selvfølgelig ta med meg et par plagg opp, og prøve etter morgendusjen,,,men tror du det ser ut slik som på nettsiden???? NOT!!
akk ja..noe passer heldigvis,,jeg har jo vært klok nok til å ta inn klær jeg selv kan reklamere for...STORT SETT!! ((:


Ha en fin helg du, og kos deg med nyheter. Jeg vente på både Phard og mer fra CReam og Chill til uken!!


Stoor klem

Anonym sa...

Aj, den jeanstunikaen var rålekker!! har sikkert nok fra før men, men:)))og jeg vet om ei som sikler etter den kjolen under!!

Ha en deilig helg, vennen
klem fra mæ

Vigdis sa...

Heisann:-)
Masse fint her ja. E lura på korr lang na sauen e?
Kommer jeanstunikaen på nettbutikken? Passa perfekt til søsters:-)

Ønsker deg en flott helg fra pekalien:-)

Anonym sa...

Hei Anniche
Sååå mye lekkert i butikken din i dag! Får nesten vann i munnen, jeg, he he..
Vi har også fått nye klær i butikken, og jeg vet hva pengene mine skal gå til fremover, kremt! Bra at ikke mannen min følger med her inne OG i klesskapet mitt! :)
Ha en fin Bollesøndag!

Randi sa...

oioi----denne stilen liker jeg...romantisk og enkel...meen kler jeg den..hihihi


Ha en flott kveld.
Klem

☆Therese sa...

Mmmm- så mye lekkert! Ønsker meg både det ene og det andre, kommer noe av dette i nettbutikken? Kunne godt tenkt meg både smykke og jakka (til å begynne med..)!

Linda sa...

Hei Anniche!Her var det masse flott som roper etter vår og sommer.Ha en fin uke!Klem

trollunge sa...

Kjøpte nylig den container dongeri haremsbuksen, men aner ikke hvilke sko jeg skal bruke til!! Dermed ligger den ubrukt i posen enda!!Noen som har tips...utenom sandaler!

Seriale