mandag 11. februar 2008

Dukkevogn og gutterom

For de av dere som har følgt bloggen min en stund husker kanskje at jeg hadde "hjemme hos" i en avis her i august i fjor.
I dag viser jeg noen bilder fra den reportasjen ...

Min flotte dukkevogn funnet i en antikkbutikk - og et bilde fra guttas rom . Har vel ikke blogget så mye barnerom jeg , til tross for at jeg ELSKER å dille der også, hehe...ikke noe sjokk sikkert..
Ha en god uke alle sammen!! Ps her ventes pallevis med varer , så om det blir stille så ligger jeg nok og svømmer i papp;)


(FOTO :Fedrelandsvennen)

42 kommentarer:

Bestefars Verksted. sa...

Så koselig rom gutta boys,har !!! Og den vogna var jo bare kjempesøt,heldige deg :) Så du venter pallevis med varer,ja......den som kunne hett Anniche....misunner deg litt,heheeehe...!!! Men kos deg iallefall,vi andre får vel titte inn i Anna's Rom nettbutikk,på jakt etter fristelser..... :)

Lovise sa...

Den vogna var bare vakker, du..
Tenk på alle de timene noen har lekt og kost seg med den.
Herlige ting du viser i forrige innlegg. Det blir spennende å se i butikken etter hvert.
Ha en fin dag.

Karna sa...

Åhhh så fin dukkevogen, virkelig heldig med det funnet!

Kjempe koselig barnerom også, finnes jo så mye fint på markedet nå til dags, får jo nesten lyst til å kjøpe selv...men kan liksom ikke innrede et gutterom til Oliver heller, da tror vel folk og fe at det har tippet helt...=0)

Randi sa...

ÅÅÅååå det gutterommet var jo en drøm av ett rom.
Guttene må jo lære seg likestilling så fort som råd er. Så vognen er vel riktig plasser den ja....:))

Du...nå gleder jeg meg til du kommer med alt det nye i butikken din!!
Håper på nyhetsbrev snart....ja for det var du som hadde det....

Takk for varme fra deg. Utrolig hvor godt det gjør.
Selv om dagen i dag fikk litt av en start.:(

Men alt ordner seg for snille jenter :)

Klem fra Randi

Klarafina sa...

Så fin dukkevogn! Minner meg om at jeg har en dukkevogn på loftet. Ikke så fin som denne kanskje, men arvegods i brunt skinn. Får kanskje ta og tørke støv av den, og ta bilde.

Tiril sa...

ÅÅÅ-for en flott dukkevogn, barnerommet var jo og en drøm, mine er blitt forstore til den slags, men kansje barnebarn ??

Verkstedet sa...

vil se mer!!!!! her så det koselig ut! jeg elsker jo bare sånt vet du!!!!!!
ha en fin dag.
skal få ut et innlegg i kveld, er litt treg....
nydelig vogn!
klem

Christinas låvebutikk sa...

Heisann! Så fint barnerom de har da!
Har du det bare bra for tiden.. Er det noe futt i butikken.. Her er det rolig men det blir vel bedre etterhvert! Ha en fin kveld! Klem:0)
(Nydelig dukkevogn)

Anonym sa...

Den vogna var kjempefiiin!

Mrs.J sa...

åå for en sjamerende dukkevogn!Skulle gjerne likt å se flere bilder av gutterommet :) Men det kommer kanskje i avisen?
Ha en fin uke du også!
Klem

borghild sa...

Heia!!!
Ja, jeg hørte du tok helt av og danset på bordene... He he... Neida...:-)

Det var en flott dukkevogn, og et nydelig rom du har laget til guttene! Husker godt den reportasjen, det var jo da jeg innså at det var DU som hadde denne bloggen jeg av og til kikket innom, vittig...:-)

Det var forresten en ny hyggelig reportasje i helga!:-)

Du kan godt svømme til du får svømmeknappen, gleder meg til alt det nye..

Klem B:-)

Linda sa...

Hei!Sjarmerende dukkevogn.
Flott gutterom.Ps har spart på artikkelen.Ha en flott uke på Langenes.Linda:))

Merete sa...

Herlig gutterom gutane dine har!! og den dokkevogna var alldeles NYDELIG :o)det samme er dokka oppi den! Ha ei fin veke Anniche ;o)

Mita`s hjørne sa...

Nydelige bilder... Å den dukkevognen - helt nydelig... var innom en bruktbutikk for flere år siden - å der sto en slikk vogn, men de hadde ikke terminal - så jeg måtte i minibanken, og tror du ikke at vognen var solgt da jeg kom tilbake da... grrr... men jeg er stadig på utkikk etter noe lignende da...
Kan tenke meg det er rene julaften hver dag hos deg nå...

Ha en koselig uke...

Nette sa...

Dukkevogna med dukka er helt vidunderlig...og gutterommet var kjempeflott! (likens gyngehest som vi hadde...hihi)

My little footprints sa...

Hei!
For et nydelig rom!
Det finnes kanskje ingen link som viser resten av repotajsen? Jeg får titte litt rundt, kanskje jeg finner ut av det ;)
Du får ha lykke til med alle varene, husk å dra hjem og sove litt også da, så du ikke sovner blandt all pappen hihi ;)
Klem fra Beth

Albertines verden sa...

Ho-ho! Benytt crawl mellom pappen, så tenker jeg drukning blir en saga blott. Veiving med armene holder pappen unna fjeset, vet du. Kom litt varer på fredag, og venter en pall eller to fra House Doctor denne uka. Nå skal det bli så vannvittig deilig å få inn masse nytt. Sitter egentlig ned foran pc`n for å lage flere etiketter til kaffen og teen i løsvekt. Det går unna om dagen på det området om dagen, så det er bare å kjøre i gang skriveren. Men noen pauser må man jo ta. Ha en fortsatt super uke! Klem

Albertines verden sa...

Oi,oi,oi. Om dagen, om dagen. Skriver alt for fort, og skrivefeilene strøs om meg. Godt det ikke er norskeksamen, da hadde det blitt stryk!

elin1976 sa...

Hallo Brelett:O)
Ja her var det virkelig flott. Tenker kompisene til gutta er misunnelige på rommet deres. Flotte farger du har brukt. Jeg smir mens jernet er varmt her i huset når det gjelder prinsessas rom. Så lenge hun synes det er ok at mor diller og ikke låser eller nekter meg adgang ja da diller jeg. Tror hun synes det er stas jeg.
Her har en herlig uke med to dager fritt blit snudd på hodet til en uke der jeg skal jobbe 100% fordi sjefen er sjuk. JIPPI.....NOOT.
Men jeg slipper iallefall å jobbe kvelder... Så alt det jeg egentlig skulle hatt gjort må legges på vent til helga. Men men neste gang kan det være meg eller noen andre som er syke.
Ønsker deg en fin kveld. Masse klemmer fra Bunny:O)

Landlig sa...

Å - for en nydelig dukkevogn! Den var jo bare helt knæsj!! Og rommet til guttene også...kjempeknæsj!! Ikke rart at Fedrelandsvennen kom på besøk...Ha en flott uke!

Tonje sa...

for ett nydelig barnerom..må jo være rene drømmen for barna dine=) Fikk du bruk for den boken jeg sendte deg ang barnerom?

Den barnevognen var jo bare så flott!

Hulda sa...

Både dukkevognen og dukken ligner på noe moren min har. Nydelig, og veldig artig å ha noe sånt. Fint gutterom også! Kanskje vi får se noen detaljer derfra etterhvert. :)

Gleder meg til å se alt det nye du får i butikken. :)

Lene sa...

Tenk å være så lykkens heldig å komme over en sååå nydelig dukkevogn i en antikkbutikk :) Så heldige barn som får vokse opp i så flotte omgivelser :)

Du, det bildet gikk bare rett hjem med en gang :) Jeg er så rar - synes DET er fint, og DET er fint, og DET er fint. Har egentlig lyst på alt mulig, men vet av erfaring at jeg ikke skal handle før denne spesielle "rett hjem" følelsen er der. Kanskje noe jeg har lagt meg til etter mange år i interiørbutikk. Til å begynne med handlet jeg villt - men så fant jeg ut at det gjaldt å smøre seg med tålmodighet - nye firstelser rundt enhver liten sving, og man kan jo faktisk ikke kjøpe alt man har lyst på her i verden. Hihi, du kjenner deg sikkert igjen :)

Gleder meg masse til å få det opp på veggen her :)

Ha en finfin dag, Anniche :)

Klem

Christinas låvebutikk sa...

Harry fest! Oi så kult-men det kan vel ikke sammelignes med averøy fest tenker jeg! Fått sia varer i dag-25% av bestilte som kom:( Ja ja! tålmodighet er vel noe man må ha! Ha en flott dag!! Klem!

IngersATELIER sa...

Så koselig det var å se de bildene igjen vennen:) Ble så fint med bildene på høyre side også! Han sovnet prinsen sikkert...
Klem:)

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Så herlig gutterom da! Fantastisk skjønt. Dukkevognen er alldeles nydelig, sukk.
Her i byen er det en lekker barnebutikk som har vært her siden tidenes morgen, føles ihvertfall slik. Eieren har samlet gamle barnevogner som står utstilt oppunder taker i butikken , har problemer med nakken når jeg går ut derfra, hi,hi.
Ha et vakkert pappbad!
klem

Anonym sa...

Så fiiin barnevogn!! Jeg har en sånn på loftet, så nå ble jeg litt inspirert til å fikse litt på den :-)
Så fint gutterom!! Skjønner at det ble reportasje av det!! ;-)

Oleiv Lene sa...

takker så mye for det, -ja jeg synes selvfølgelig han er verdens skjønneste:)
Bloggen din er så inspirerende og fin, og nå som jeg er hjemmeværende er det så godt å få innput med tanke på alle de projektene vi har i hjem, hus og hage...;)
Du får ha en fortreffelig dag!

Huset i Hagen sa...

Ååå bare elsker den fine gamle dukkevognen din! Nydelig! Kjempelekkert gutterom også. Så heldig dukkesengen er som skal få stå på det rommet. :0) Ønsker deg en fin valentinsdag imorgen! :0)

Anonym sa...

Nyyydelig vogn, så heldig du var som fant den...! Og lekkert barnerom også :) Ha en fortsatt fin onsdag! Synnøve :)

hannemor sa...

Hei anniche,,lenge siden nå!! jeg har rett og slett ikke tid eller ro på meg til å lese blogger om dagen,,,men skulle så gjerne!! Er kjempefornøyd etter messene, har fått line of oslo, og flere,,,men kommer med mer oppatering etter hvert. Ha fint så lenge! ((;

Olstad sa...

Så hyggelig gutta dine har det.

Vogna er så flott, min svigermor har nesten lik som hun hadde som barn men den er desverre litt ødelagt. Jeg har sagt til henne at hun burde restaurere den. Vet du om noen gjør slikt.

Ingrid_blafre sa...

God aften!
Er du klar over at ROM123 anbefaler bloggen din i siste nummer? Bladet kom i posten i dag, og der står bloggen din listet opp i forbindelse med en fin sak om blogging.
Måtte bare fortelle :-)

Christinas låvebutikk sa...

Hei på deg og takk i like så. Er helt hjemme i huset I 3 DAGER. Godt da! Fått masse nytt jeg også deretter masse regninger. PHU! Ja ja sånn er det. Må få se bilder av butikken din snart da!! Så kosi det! Ha en fin kjærlighets kveld da! Klem!

Helene sa...

Måtte bare innom for å ønske deg en fin Valentinsdag. Snakkes på mandag. Gleder meg!!
Klem ;0)

elin1976 sa...

Hallo Brelett:O)
Vi bor alltid på Lyngsbæk Feriecenter (3 min fra ebeltoft)Ligger ute ved Mols.
12 leiligheter med et barnevennlig område, badebasseng, barnebasseng, 400 m til stranden og bussforbindelse til ebeltoft hver halvtime slik at små ben ikke blir utslitt.
Man kan boocke via Dan sommer men vi boocker direkte så slipper man det gebyret som Dansommer skal ha som mellomlegg.
Å så er han Erik så koselig å snakke med i telefonen(tror ikke jeg kjenner noen Dansker som klarer å putte inn banneord i annenver ord i en stening slik som han gjør)
Da ringer vi direkte ned til Erik å bestiller.
www.pfu.dk/annoncer/pfu1156.htm (noen bilder men de er gamle)
Du kan søke på nettet så dukker det både adresse og telefonnr. opp.
Klem:O)

Christinas låvebutikk sa...

Vil bare ønske deg og dine ei god helg! Klem!:0)

Anonym sa...

Hei Anniche
Du, en sånn dukkevogn hadde min bestemor, så den lekte vi hjemme med da vi var der på besøk. Den er nå forært til et museum i Kragerø. Morro at du har en slik en også, da!
Håper alt står bra til med deg. Jeg pakket ut klær i butikken i går. Vi selger nemlig klær, vi også. Lintøy fra Finland, som bare er fantastisk, og som jeg har kjøpt til meg selv også.
Ønsker deg en fin helg, min venn.

Laila sa...

For en herlig dukkevogn.
Gutteromet var supersøtt, heldig unge som får bo der. Jeg hadde forresten lik gyngehest da jeg var liten. Koselig.

MODERN COUNTRY sa...

Heisann Anniche!
Hatt en fin Valentine`s dag i går?
Håper ikke vennen din glemte deg..

Så utrolig vakkert gutterom og enda vakrere dukkevogn!Så flott farge den hadde. Ser det er endel som samler på gamle barneleker rundt omkring. Artig..

Hørte du var ute og vaska vinduer på morran i dag av søs. Å så i den kulda! Eller? Her hadde vi det jo varmt, men i natt har det frøst på igjen. Men blå himmel og sol har vi, det er godt å se!

Ha en fin helg med dine søte!
Varm klem

lottens vita och gröna sa...

oh vilket fint barnrum, det förstår jag att det varit i en tidning, jättefin vagn! kram lotten

mali-mo sa...

Hei! Kjempefint barnerom og vognen var jo utrolig flott da. Jeg så den gyngehesten på bildet og lurer på om jeg ikke har maken. Fant min inne på låven her hjemme, der det stod masse etterlatte saker fra folk som har bodd her før. Fikk ikke til å gå inn i bildet ditt og se, men syns den lignet veldig. Vet du noe om den? Er ny på disse blogg-tingene men får forhåpentlig til å bli "synlig" inne på kommentarene dine her. Kjempeflott blogg du har!

Seriale