lørdag 10. desember 2011

Lyst på dette lekre skjerfet ?


( FOTO : FLORENCE ) 

Dette må du gjøre for å bli med i trekningen: Bli "liker" av vår facebook side , du finner den HER 
På din Facebook profil deler du dette innlegget . Har du blogg & ikke facebook , kan du dele vår konkurranse på bloggen . Husk at dere som legger igjen delt , må skrive navn . Trykk på ANONYM , skriv så : delt , hilsen "Karina 

Da Annasjentane skal ha julebord i kveld, vil vinner av det eksklusive skjerfet 
bli trukket Søndag kveld :) 


( PS , de av dere som har kommentert på forrige innlegg trenger ikke å kommentere en gang til ) 

32 kommentarer:

Anonym sa...

Har delt en lenke om og vinne et sjerf.Navnet mitt på facebook er Silje klethagen.Håper masse jeg vinner hadde passet til mitt nye juleanntrekk så masse.Ha en fin kveld.Hilsen Silje.

Anonym sa...

Delt
Mette Reinertsen

Anonym sa...

Hei. Har også delt og mitt navn på faceboks er Britt Eva Sunde.
Lykke til med julebord.

Anonym sa...

Har delt dette på facebook :) Hilsen Kristin Hansen

Anonym sa...

Har delt innlegget på facebook. Der er jeg Lene Simonsen

Anonym sa...

delt
Tone Kari Øverland

Anonym sa...

Delt. Silje Ringsbu

Anonym sa...

Jeg har delt. Lin Heidi Isaksen

Anonym sa...

Jeg er med liker og har delt på fb:)

Karianne S Bøen

Anonym sa...

Likt og delt!
Britt Remmen

Anonym sa...

Delt!
Inger Elise Mikalsen

Anonym sa...

Delt på FB
Krysser finre for at hærligheten blir min ;)
MVh Nina Sjøvold
ninasjoevold@gmail.com

Anonym sa...

Hei,jeg har ikke facebook,men håper det går like bra med en komentar på bloggen som jeg leser daglig.Håper på vinnerlykke på dette flotte skjerfet...Mvh Tovel.97688362.

Anonym sa...

Delt:)
Jorunn Peersen på FB:)

LizziM sa...

Har delt. Takk for en flott butikk��

Anonym sa...

Har delt. Mvh Kari Mette Arntzen

Anonym sa...

Delt :)

Hanne Finsand

Anonym sa...

Utruuuuuuuuuuuuuuuuuli nyyyyyyyyydelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Digger og deler:)))

Mvh
Merete Johansen
merete1974@hotmail.com

Anonym sa...

Hei, da var den delt:) Nina Barkenes.

Line sa...

Delt! Sendt linken til vennene på listen min! Hilsen Line Mail: lykkeline77@gmail.com

Gry Hege♥ sa...

Delt til venner på FB og Mail:)

The Rose Hypnosis sa...

Delt og liker! :):):)

Anonym sa...

Delt. Veronica Tjønsø

Anonym sa...

Delt! Nydelig skjerf! Merete Jortveit

Anonym sa...

Klart jeg vil være med. Håper dere hadde ett vellykket julebord i går :-)) Jeg var innom i går ettermiddag men dere stengte kl 16, så jeg kommer en tur i slutten av uken. Må ha en postkasse og noen lys. Klem fra thora.

Anonym sa...

delt,hilseen irene haddeland

Anonym sa...

Delt
Siren Thorsen

Anonym sa...

Har delt:) Hilsen Bente Fonneland Flå

Tove sa...

Liker og deler :)

Veronica sa...

Jeg deler.
Koselig at du vil følge bloggen min!
Håper julebordet var fint.
klem

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er gjerne med og håper ikke det er for sent!

Elsker nydelige skjerf ♥

Klem

Anonym sa...

Delt!
Elsker det nydelige skjerfet. Håper julebordet var knall!

trinetharaldsen@hotmail.com

Seriale