mandag 12. desember 2011

Irlin sine favoritter & luke 13 !

Irlin har i dag vist oss sine fem favoritter i butikken akkurat nå . Hun har selv pusset opp endel i høst og mange av hennes valg gjenspeiler nok dette :) Irlin er utdannet blomsterdekoratør og har jobbet hos oss i snart 2 år , hun ble nylig ansatt som assisterende butikksjef ! 



En stor favoritt er denne lampen, sier Irlin , den er både litt søt & kul . Lampen er en av våre bestselgere og koster 1099 , -


Krakkene fra TOLIX er bare så stilige , og kan brukes til alt mulig ! En av de fant selvsagt veien til min stue under oppussingen , smiler hun .



Her kan dere hilse på Irlin , i full gang med påfylling av populære Falbyvarer ! 
Alltid like blid og service innstilt . 


Du må bare ta med Falby sine søte kopper med prikker sier hun til meg , og jeg bruker de til både drikke og blomsterdekorasjoner.




Bruka sine postkasser er kule til både dekor & som postkasse , jeg tror jeg må kjøpe meg en til alle julekortene , sier Irlin !


Og Irlin fortsetter; - denne tekstilserien er så fin, for den passer både en kul stil og en 
litt mere nostalgisk stil . Jeg liker det tøffe  og valgte denne varianten i kappe når jeg pusset opp stuen.

Notre Dame serien finnes i ett bredt utvalg hos Annas Rom :  Fra lifter og hissgardiner ,- til putetrekk mm. En virkelig bestselger , og vi er alene i vår region om dette merket .

 

LUKE 13: 

I luke 13 skjuler det seg en en flott osteklokke fra House Doctor. Nydelig til julebordet og fantastisk som dekor . Førpris 270 ,-  Nå kun 99 ,- Merk at det er begrenset antall og at vi ikke har kapasitet 
til å sende dette tilbudet.  



Det kom 2 flotte nyheter fra So Nize i dag , blant annet denne rååååååå vesken i skinn . 649 ,- 
og absolutt en super julegaveide .


Må bare også vise dere disse skolettene som er en vårnyhet . De er rett og slett bare KANONKULE og koster kun 699 ,- 

Ha en fin tirsdag , og husk Annas Rom er åpen 10-20 helt frem til lillejulaften!
Velkommen .


Ingen kommentarer:

Seriale