mandag 19. desember 2011

Luke 19 - & Litt Jul i mitt hjem :)

Milde måne som dagene flyr nå ! Kan noen være så snill å gi meg en ekstra uke til før det er Jul ! I år så henger jeg skikkelig bakpå , og har knapt kjøpt en julegave .... Hva med dere ? Har dere kontroll ? 




I dag , i luke 19 , kan jeg glede dere med at det blir TA 3 betal for 2 på alle lys ( også duftlys )  & servietter ! En unik mulighet å sikre seg lysene til Jul & nyttårshelgen :)

VOLUSPA er endelig tilbake hos oss ! Og i I DAG 19 DESEMBER  kan du få disse på tilbud hos oss . Husk at tilbudet varer kun en dag :)

  
Se fina mi : Tjorven :) Og utsikten i dag minner jo nesten om hvilken som helst sommerdag :) 


Hvilken dato ......jo 18 desember , ser ikke helt slik ut på dette bildet ! 


Litt av mitt julehjem :) 


Fått pynta litt her & der ... En gammel vindunk er blitt "juletrefot" 


Tilslutt , må dele: Tok ett lite "familiebilde" på Macen i ettermiddag ....og det ble jo ganske koselig ;) 
Ønsker dere en flott start på innspurts uken , Klem A

1 kommentar:

IngersATELIER sa...

Så flotte bilder Anniche... Så fin ei julestue:)

Seriale