fredag 6. november 2009

Jule......innovasjon ..



Lysfat hører denne årstiden til , her pyntet med julekuler , lys og lerkekongler . Lysene har omslag av  høstblader og hyssing !
 
 Gløgg , super gave ! Iallefall i slike flotte flasker :) 

 
 Populære krus med tekster .


Treet er på plass !!

Og tro det eller ei , i dag snødde det her i sør ....iallefall i et par minutter....
 
Lilla , lilla og lilla fargen vi pynter med til advent og elsker ellers i året !


Sort , hvitt , zink - populære "farger"





Her ser dere et hjørne av butikken som er blitt enkelt i hvitt , blankt og sølv , elegant og lekkert !

 
Vi ha fått inn litt falske blomster igjen , her er amaryllisen på plass! 


En lang flott engel , dingler i en smuk Lene Bjerre stol ;)


God Jul , hihi!


Her var et litt langt innlegg med bilder fra butikken , og for dere som er allergisk mot jul før 1 des. så beklager jeg ;O) Men i min bransje er det nesten jul hele året , så vi blir litt immune !!


Minner igjen om konkuranse og at trekning først er 10 november , så det er fortsatt muligheter ! Ønsker alle en fin helg , her blir jo en stund mellom innleggene desverre ....men dagene strekker ikke til i denne tiden.
Her skal feires 5 årsdag til vår kjære eldste sønn  i helgen , utrolig hvor tiden flyr ...
GOD HELG:)

19 kommentarer:

Anonym sa...

Masse fine og inspirerende bilder fra butikke din.
Ikke verst at juletreet alt er på plass.
Gratulerer med sønnen din.
God helg.

H elle K sa...

Hei Anniche
Så mye lekkert du har fått inn.
Må nok pynte ferdig jeg og, har ventet litt med treet, men nå må jeg kansje bli ferdig.
Ha en strålende helg og gratulere med sønnen.
Klem Kristin

Mitt hvite hus sa...

Så masse flotte bilder fra butikken din... flotte ting og masse inspirasjon... skikkelig juleatemning hos deg.. juletreet er på plass og...

Nyt fredagen ...Klem Kerstin

Besta sa...

Jeg skjønner at jeg snart må ta turen innom Langenes igjen...her var det mye lekkert:)
Ha en flott dag.
klem fra Marilyn

My home is my Castle sa...

Såå mye lekkert Anniche....
Nydelige bilder :)

Klem,Kari

UNDRING sa...

Hei, kom over bloggen din. En fantastisk blogg. Nydelige bilder fra butikken din. Jeg får virkelig julestemning. Jeg kommer innom deg igjen

Elin | Draumesidene sa...

Så mykje kjempefint du viser! Blei heilt matt her i stolen! :) Skulle ynskje eg budde litt nærare butikken din!

Ha ei strålande helg!

Klem Elin.

Minka sa...

Så fint det ble, kjempe filnke er dere...
Og ha en koselig bursdagsfeiring..
Klem Kristin

Anonym sa...

Gratulerer med sønnen :-)

Masse lekkert i butikken din, håper jeg snart får anledning til å besøke den :-)!!

Kristine

My little footprints sa...

Jeg er ikke allergisk!! Jo.. kremt.. det er jeg, men IKKE mot juleting og juleinnlegg og julebilder i november! Nei, tvert om! Jeg gleder meg sånn til julen og adventstiden i år at jeg kan nesten ikke vente :)
Her var det mye fint Anniche! Kan tenke meg at det er litt koselig å pakke opp og dandere og bare KOOOOSE seg med disse julevarene også.. hihi :)
Ønsker deg en fin helg!
klem Beth

Guttemamma sa...

Jeg er bare superglad for at du viser så masse fra butikken din jeg:-)
Og blir herlig juleinspirert!!
klem og god helg

Min Still By Maia sa...

Utrolig skjønne bilder du viser fra butikken!!!

Klem fra Maia

Aunt Spicy sa...

Everything looks so beautiful!

Tee of Vinnord Cottage sa...

Veldig masse lekkert her :)

ingvild sa...

Masse lekkert! Blir skikkelig inspirert av butikken din :) men lurte på en ting, treet, er det ekte? tenkte på barnnåler og sånt :D
Ha en fin bursdagsfering.

Kreoline sa...

Hei på deg Anniche, lenge siden nå, takk for koselig hilsen. Gratulerer med vel overstått for 5 åringen, tiden går altfor fort, ta godt vare på den. Så mye nydelig i butikken din, du kan vel tenke deg hva jeg har lyst til, hihi, en dag vett du. Nydelig pyntet til jul, i USA begynte de for ca 1 mnd. siden, det er litt vel tidlig. Ha en fin uke, kos deg, klem fra Mona.

Elin K ♥ sa...

Fantastisk mye fine varer du har fått inn! Butikken ser utrolig fristende ut! Ikke for tidlig med jul.

Rita sa...

Hi Anniche,
what a beautiful post. thanks for sharing all thses beautiful pictures. very inspiring, especially with only a little more than a month to go before Xmas.
rita

Min stil sa...

Hærlighet, det der må være himmelriket. Kan jeg flytte inn? For jeg tror at hvis jeg har kommet innenfor dørene der, så hadde jeg ikke kommet ut igjen - Garantert.
Så masse lekkert - SUKK!
Klæm Susanne

Seriale