tirsdag 6. desember 2011

Noen tanker , butikk & luke 7 :)

Dagene flyr og stadig en dag nærmere den store høytid ! 
Nyt øyeblikkene min venner , de kommer aldri igjen ! Ta vare på hverandre og sett pris på tiden vi er inne i :)


( I dag ble ett av vinduene bytta fra lilla til røde detaljer ) 

 Selv om vi stresser endel i denne desember måneden , er jeg også temmlig sikker på at mange av dere stopper opp , og nyter det ! Baking , tente stemningsfulle lys , barn som fryder seg , koselige handlegater , nydelig julemusikk , familietid ,  og det som måtte gi deg den rette stemningen . 


Her ser dere meg med mine to fantastiske gull ! Som jeg er så stolt av .



Og her er mine to gullevoffser ! De ELSKER å ligge i Mexico ( altså foran peisen )


Butikken utvikler og forandrer seg hele tiden og vi håper vi kan bidra til litt julestemning når du titter innom oss :) 


Hos oss finner du flere stiler og noe for enhver smak !! 


 Nye skap, tallerkenhylle & lamper er kommet de siste dagene.




Tilslutt i dagens innlegg kommer morgendagens LUKE 7 : 



Dette kule teppet / matten kan brukes både inne & ute , str 30 *90 cm . Førpris 199 ,- Nå kun 79 !! Veldig koselig å ha foran døren , og utrolig slitesterk .

Ønsker dere alle en superfin 7 desember , god klem :) 

Ingen kommentarer:

Seriale