mandag 13. februar 2012

Valentine Give Away !

I morgen er det VALENTINE og jeg har lyst å gi en av dere en liten gave . 


Ved å dele vår facebook side kan du vinne disse flotte LOVE bokstavene , en gavepakke med  2 poser kaffe & verdens beste sjokolade fra Cemo , samt en søt drops eske og kjærlighet .

DEL VÅR SIDE (trykk link)  https://www.facebook.com/annasrom.langenes
- og oppgi etterpå at du har delt siden på kommentarfeltet i denne bloggen. Du er da med i trekningen!

Når du er kommet inn på vår Facebook side, så deler du vår side med dine venner ved å trykke "DEL" som du finner nederst helt til venstre på skjermbildet/veggen. Skriv gjerne en kommentar til dine venner.

Trekning foretas i morgen kveld !! 

55 kommentarer:

Veronica sa...

Så gøy!
Jeg har delt...
og ønsker deg en herlig kveld og morgendag.

Hege Therese sa...

For en koselig ting å gjøre <3 Jeg har delt!! :)

Lininn sa...

Jippiii, jeg har delt :D

Monica sa...

Så koselig gjort av dere :) Har nå delt <3

Anonym sa...

Det var koselig... Delt er gjort! :- D

Anonym sa...

Delt delt :) krysser fingrene
Hilsen Cecilie J G

Merete Johansen sa...

Deler siden deres med glede:))))))))
Ønsker dere alle en fantastisk valentine!!!!!!!!

Mvh
Merete Johansen
merete1974@hotmail.com

Mette Irgens sa...

Delt :)

Klem, Mette

Inger K. sa...

Jeg har delt <3 Happy valentine <3

Anonym sa...

Delt :) god valentine :) tone elin

Ann Christin sa...

Delt <3

Gitte Frigaard Nielsen sa...

Jeg har delt både side og oplægget ;0) ønsker jer en god aften ;0)

marianne p Larsson sa...

Delt:)

Elin Sunde sa...

Jeg har også delt sida! :)

sunde92elin@hotmail.com

Mathilde Braadland sa...

Så koselig, jeg har delt! :)

Anonym sa...

Hei, da har jeg delt FB siden deres :)
Hilsen Merete N
noggi71@hotmail.com

Anonym sa...

Delt! :)
Hilsen Kristina.
kristinavollen@gmail.com

Anonym sa...

Delt.Happy valentine :) Hilsen Kristin

Fru Nordlund sa...

delt.:)

irene sa...

har delt :D <3

Snuskefrua sa...

Så gøy!
Jeg har delt videre, og krysser fingre.

Eirin&Wilhelm sa...

Delt:)

Petrine sa...

Mon tro om jeg snart er den eneste i verden som ikke er på facebook... he, he...
Fin gave da :)

Anne sa...

Har delt den med glede :-)

Nennes sa...

done :)

carpe diem

Hilde sa...

så artig!! har delt.og øsnker dere en flott valentine dag <3
Hilde R.Sh.

mincosmopharma sa...

Delt :)

Anonym sa...

Delt<3

Anonym sa...

Så koselig, jeg har delt! Happy valentines <3 -Ingvild B-

Katrine sa...

Delt! :-)

aud-christine moen sa...

Delt =)

Marita sa...

Da har jeg også delt:-)

Lene sa...

Delt =))

LizziM sa...

Deler gjerne:))

Lise sa...

delt :)

Anonym sa...

Har delt og krysser fingrene :-)

Mari Eriksen sa...

Har delt og krysser fingrene :-)

Thora sa...

Jaaa klart jeg vil bli med. Er stadig innom dere og anbefaler butikken til alle :-)) Ha en fin Valentidsdag alle dere jenter hos Anna :-) Klem fra Thora.

Anonym sa...

Delt :)

Mvh frk.johnsen@gmail.com

Bente sa...

Delt!!!! :) Å.... gleder meg til å snart ta turen til LAngenes igjen!! :)

Anonym sa...

Delt og kommentert - i går men kan ikke se at kommentar er kommet med, så jeg får prøve en gang til ;0).Ønsker alle en super dag, måtte den romme mange overraskelser, fine ord og handlinger :)

Kristin sa...

Delt den flotte siden deres :)) Ha en lovely dag ;)

Connie Oppebøen sa...

Jeg har delt den flotte siden deres :)

Nita sa...

Da har jeg og delt :o) Håper jeg rakk å være med :o)

Happy valentine!

Marlene J sa...

Jeg har delt :)

Anonym sa...

Delt!
Vivian Amundrud

anne sa...

Flott som alltid hos Annas :-) Delt..

Ninni sa...

Delt :)

Turid sa...

Har delt - så skjønne gaver!

Anonym sa...

Jeg har delt siden deres med den største glede! :D *krysser fingre og tær* Hihi

Ha en strålende kveld videre :)

Hege sa...

Jeg har delt :)

Linda sa...

Hei Anniche!
Er med om jeg ikke er for sein?Har delt infoen :))
Håper du hadde en fin dag.:))

Terese Akselsen sa...

DELT:))

Jeanette sa...

Så gøy:-))
Jeg har delt:-))

Unknown sa...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ

Seriale
Det oppstod en feil i denne gadgeten