mandag 28. februar 2011

Ut på gangen !!

I kveld tar jeg dere med på gangen . Satt og surfa litt på min egen blogg her om dagen og innså at det er sjelden mellom knipsene her i huset ....
Begynner å bli ei god stund  siden vi tok en facelift på gangen nå - og det var deilig å få den lysere .






Her ser dere Bruka postkassen blir brukt til alt annet enn post . Jeg bare elsker disse postkassene og bruker de flere steder i huset .  I gangen er den montert på høyde slik at gutta rekker opp og kan putte vekk luer & vanter . Og jammen ser det ut til at det funker ....iallefall for fotografen ;)
Ha en fin kveld !

3 kommentarer:

Fruen sa...

Hei!

Hvor fant du postkassa? _:p

Mitt hvite hus sa...

Kjempelekker gang du har...

Og potkassa likte jeg... det hadde vært noe her ..kunne lagt alle regninger i den...

ha en fin dag =)
klemmer

w sa...

Så flott gang dere har:)

W

Seriale