onsdag 23. februar 2011

By Nord til Annas Rom

Vi er så glad for å kunne presentere de flotte produktene fra By Nord i vår butikk på Langenes . Første sending kom på mandag og vi ser frem til å kunne tilby våre kunder disse tøffe designproduktene ,som er og se i mange blogger og ikke minst utallige interiørblader .

Her er noe av det vi har fått , mere kommer etterhvert :







( foto over : Anniche )

Vi har ikke tatt inn dobbeltdyne - men de to sengesettene over her er foreløpig levert i junior størrelse .

Sengesett i str 200 cm er foreløpig levert i elgen :)





6 kommentarer:

Unknown sa...

Åh, elsket sengesettene og t-skjorten med ulv på! Så utrolig nydelige og enkle motiver :D

Mitt hvite hus sa...

Kjempefint.. liker dyremotivene på putene og senge sette..


klemmer O=))

Anonym sa...

Sender dere barne sengesettene? Hva er prisen på de?

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Klart vi kan sende :)
Junior koster 499,-
Voksen 200 cm 975,-

Send meg en mail på annichedesign@gmail.com om du ønsker mere info .

Anonym sa...

Moro med det merket hos dere

Bente sa...

Lo godt når jeg så disse dyre motivene. Tror jammen meg at min kjære husbonde må få seg sengetøy med elg på......for vi har nemlig en evig gående debatt om det forferdelig elghodet som henger i loftstua vår!!!!!! Men....må vel bare finne meg i det og gjøre det beste ut av det. Så ,uligens stua og må innredes med litt mere vilt-motiver på puter osv...hehe. Da tenker jeg han sender meg flere og flere ganger til Annas Rom....og kanskje jeg til pg med får bruke hans bankkort....haha!!

Seriale