fredag 4. februar 2011

Messeklar igjen :)


Da er vi klar for en ny messehelg - det er meldt masse vind, så vi håper bare inderlig at båtene går og at alt er som normalt i morgen tidlig (natt...)  :)
Gleder oss til å se hva våre kjære naboer har å tilby .

Dette bildet tok jeg i H.C Andersen sitt "hjem" i fjor sommer .

Det er ingen tvil om at jeg er GLAD i Danmark , og selv om jeg ikke rekker så mye de neste dagene , så er det likevel godt å komme over til den andre siden . Dette bildet er tatt i Ebeltoft i fjor sommer .

I fjor så vi selvsagt farger overalt i Danmark , og regner vel egentlig med at de fargeglade danskene fortsatt er veldig på farger. Vi nordmenn tar med oss det beste i denne stilarten, men knytter den mer sammen med den hvite landsstil og industristilen.

Mens eldstemann i sommer tok livet med ro og fortsatt heia på Brasil , så heier vel fortsatt jeg også på hva jeg liker  - men våger også på å henge med i tiden ......
Danmark vi gleder oss :)

7 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ kos dere masse på messen... spennende... vi får vel en oppdatering =)

klemmer

Mira sa...

Håper du kommer deg greit over til Danmark! Hørte at førstebåten i dag er innstilt pga. vind i Hirtshals.

Lykke til med reisa og kos deg i Danmark.

God helg! Klem,

Villblomsten sa...

Kos dere :-)
Håper det ikke blir for mye vind ..

Anonym sa...

Så moro med messer, men sikkert mye jobb også
Håper dere kom dere over, så ferja hadde litt trøbbel idag
Klem M

Fru Ruud sa...

Ha ei kos helg i Danmark!! Tenker nok det blir mye fint til butikken!! Kjempe fornøyd med mine nye gardiner fra dere!!! Gleder meg til å besøke butikken igjen!
Klem Annette

Ruter & Hjerter sa...

åå jeg skulle gjerne vært på messe, hadde nok hatt med meg alt for mye hjem men gud så inspirerende:) Kose deg masse:)

Prinsessen paa erten sa...

Kos dere så masse - spennende :)

Håper forresten at alt står bra til på Langenes. Det er en stund siden sist, og jeg ser dere har utvidet butikken. Jeg kommer definitivt innom en dag jeg er i nærheten.

Klemmer Linn Anita :)

Seriale