torsdag 3. juli 2008

Her er jeg i sommer...

Beklager at det er lenge mellom innlegg på denne bloggen om dagen altså!!
Det er full aktivitet i butikken , og mange har spurt meg om hvor jeg skal på ferie ....og det er er det nærmeste jeg kommer ferie i år , butikken ;O) Men her koser jeg meg tidlig-og seint så det går så fint så.

I og med at dette stedet er det stedet jeg befinner meg mest om dagen....
Så(BOMBE) jeg har tatt noen nye butikkbilder jeg kan dele med dere ( ps , husk at jeg også har egen dagbok i butikken min , se HER , om du har lyst )

En annen ting også, campingvognen i forrige innlegg har fått egen blogg - se den på : http://vognidyll.blogspot.com/

ØNSKER DERE ALLE EN FORTSATT HERLIG SOMMER !!KLEM OG TAKK FOR ALLE KOSELIGE KOMMNETARER SOM JEG SETTER MASSE PRIS PÅ , DERE ER SUUUUPRE JENTER !!

















36 kommentarer:

Hege sa...

Åhhh så masse fint!! Mulig eg må legge campingferien min innom deg ;)
Ha en strålende helg!!

Linda sa...

Hei Anniche!Flotte bilder hos deg.
Kos deg i sommervarmen.
Kveldene håper jeg du kan nyyyyte med tean i tanga og vind i håret.
God sommer!Klem fra Linda :))

Linda sa...

Hei Anniche!Noen oppskrifter til sommerenmaten finner du hos meg.

Huset i skogen sa...

Så mye fint du har! Sitter og venter på pakken jeg har bestilt hos deg og gleder meg til den kommer:)
Ha en fin helg og kos deg!

♥ Stines hverdag sa...

Masse fine bilder av flotte ting i butikken :) Regner med du har det travelt ja, med så flott sommervær! Jeg er kjempe glad for at sola kom som bestilt. Nyter deilige dager i sola. Selv om du må bruke mye tid på jobb, så håper jeg du har tid til å nyte de fine kveldene iallefall.

Ha en flott helg!
Sommerklem

Anonym sa...

Heisann så fine bilder du har tatt av butikken din. Den er jo et eventyr. Fikk handlet litt når jeg var der sist, og kommer gjerne innom igjen i løpet av sommeren. Det er godt å høre at butikken går bra, for jeg håper den aldri forsvinner. Klem fra Minmill.

My home is my Castle sa...

Heia :)
Åhh.. Sååå mye fint du har !!!!
Jeg kommer snart ut en tur ;)Jeg skal skifte stil når jeg flytter og har sett masse hos deg som jeg bare MÅ ha !!!
Flott å høre at butikken går bra, for vi trenger en sånn butikk her nede i Sør...
LYKKE TIL !!

Ps. Håper du får slappet av og kost deg litt om kveldene ;)

Ha en fin dag

organic-lizzi sa...

Det er sååå deilig butikk du har!!
Så utrolig mye fint,og med skjønne deg "på kjøpet"(ikke bokstavelig da..fnis)
Ville jo være dumt å forlate paradiset i høysesongen.
En vakker dag..tar nok sin tid...ser du meg igjen.
Deilig helg & Stooor klem fra Randi

liven sa...

Å hjelpe meg så mye fint du har i butikken din!!
Må studere nettbutikken din jeg senere!!
Håper du får masse besøk i sommer og kanskje der kommer noen bloggejenter innom også:O)

Kos deg!!

tinemor sa...

Åh, så masse lekkert!
Synd det ikke blir noen ferie på deg, men ikke så ille å jobbe i en slik flott butikk som dette da ;-)
God helg!

Prinsesse Elin sa...

Men det er da ikke så gale å være her da. Jeg kunne godt ha vørt her jeg:O)

Line sa...

oj så masse herlige fristelser!!! Jeg håper vi får anldning til å ta en tur innom Anns Rom i sommer :)

Anne sa...

Tusen takk for trivelig sommerhilsen :-) Varmet like godt som trøndersola denne dagen. For her har vi tropeneter og deilige late dager. En kjenner overskuddet , livsgleden g kreativiteten gror når sommerdagene er som nå.

Måtte det bare vare !!

Kos deg du også med de du har rundt deg. Klem herfra.

Fabrikken sa...

Heisann
Så mye fint det var her da. Er det jeg som ser helt feil, eller har du sånne potteholdere man kan henge på veggen? På bilde nr. 14 fra toppen og ned???? Hvor store er de i tilfelle? Hååååper det er det jeg ser, for har leita så lenge etter det nå, uten hell.

Klem fra nr. 5 :)

Unknown sa...

Hejsan Vännen!
Det är lungt, man kan inte hinna med allt . Vi finns här och tittar in till dig även om inte det är nya inlägg varje dag, ler. Butiken din är såååå himmla fin! Var rädd om dig! Kram Petra
www.metrobloggen.se/romantiskahem

Solstad sa...

Åååå så masse fint du har, nyyydelig butikk Anniche!!!!
Kos deg i sommer :)
Stor klem

Whoopsi Daisy sa...

ÅÅÅÅÅ butikken din er sååååå fiiiiin. Synd jeg bor så alt for langt vekke til et besøk. HAdde ikke vært meg imot å ferierer i denne butikken ;o)
Nydelige bilder.
Hilsen fra
Whoopsi Diasy

Anonym sa...

Kjære deg. Butikken din er nydelig, Anniche! Flotte bilder der man ser seg om i butikken. Storkoser meg, jeg.
Stor sommerklem!

Photo-Me-Life sa...

SUKK MITT HJERTE

Du har så mye fint, syns det blir finere og finere for hver gang jeg er innom og titter jeg.

Akkurat nå blir jeg nesten fra meg over at jeg bor så langt unna. Du har så mye fint. Jeg får gå en tur innom nettbutikken din etterhvert. MEN jeg leste i en blogg at noen var overrasket over hvor mye som ikke lå ute i butikken din og at du hadde bare så mye flott....Om man ser noe på bildene som ikke er i nettbutikken, er det mulig å bestille det da?

Nå har lillejenta og jeg vært på ferie i Bulgaria. Vi hadde en fantastisk tur som jeg tror satte spor i ett barnesinn og ett voksensinn. Superskjønt å få seg vekk. Vi har jo ikke den beste sommeren her akkurat, vi har sol, ja, men med 10 grader kaller jeg det ikke for sommer.....

Annas skattkammare sa...

Din butik ser helt underbar ut! Kram /Anna

Lene sa...

Åhhhh, for en drøm av en butikk!!! Jeg har pløyet nettbutikker på nettet til den store gullmedaljen i det siste. Var èn spesiell knaggrekke jeg så gjerne skulle hatt, men fant ikke. Fant ut at jeg fikk lete litt rundt i butikker her i Drammen. I den første jeg kommer inn i, står der en dame og pakker ut presis den knaggrekka jeg ønsker meg. Kun en eneste en - men det var nok for meg :) Har pusset opp yttergang, skjønner du. Og i mellom tiden har jeg vært såå heldig å ha sommervikar på bloggen min!! Har jo omtrent ikke tid til å blogge selv. Yes!!! Ta deg gjerne en tur innom og se hvor flott innlegg hun har laget :)

Heeerlig, den campingvogna! Inspirerer til å gjøre noe lignende selv - vi som eeelsker livet langs landeveien :)

Ha en fin helg, Anniche :)

Good klem fra Drammen :)

GundaM sa...

Du å du for en aldeles herlig butikk du har. Så delikat;)

og den kampingvogna... Wow, nå fikk jeg også lyst på det. Endelig en vogn som er VAKKER!

God sommer og husk slapp av innimellom igjen;)

mali-mo sa...

Hei! Tusen takk for koselig komentar, og tilbakemelding ang. pakken. den har ikke kommet ennå, men jeg venter i spenning.

Så du holder til nede ved Kristiansand altså, ja det er absolutt noe å tenke på hvis vi kommer oss så langt sør. Kunne vikrkelig tenkt meg et stopp i disse flotte og fristende butikklokalene du viser frem!

Her i denne familien planlegges ingenting og vi kjører dit vi føler for og stopper når vi er lei...så om vi kommer frem vil bare tiden vise. Skal iallfall huske steds- og butikknavn!

Olstad sa...

åhhh så mye fint jeg håper det blir ferie på sørlandet i år. Ennå ikke bestemt så jeg kan ta en tur innom. Ellers får jeg kose meg med bildene. Ha en fortsatt fin sommer.

Tara sa...

for en super koselig butikk! likte spesielt den benken med de nydelige putene i:) kanskje jeg må prøve å ta turen innom en gang?
klem tara

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Sykkelkurven kom idag Juhuuu! den passet dollargliset mitt helt perfekt! Tuuusen takk kjære deg!... bilder kommer, men må få snudd meg rundt litt først!
Sikkert ingen overraskelse at jeg nyter butikkbildene dine, må nok ha god tid hos deg ja!
Klem

ANETTESHUS.COM sa...

For en nydelig butikk du har! Kjempe-flotte møbler! Her hadde jeg kost meg i timesvis! Kan jeg spørre om hvor du holder til? Det hadde vært gøy å besøke butikken din hvis jeg en gang skulle være i nærheten.

Anette

mali-mo sa...

Hei! Fikk pakken din fra Anna's rom idag, kjempeflotte ting! Alt var pakket så godt inn så tingene kom frem helt feilfrie ;) Tusen takk for rask ekspedering og god sommer!

Christinas låvebutikk sa...

Heia! Ikke værst å ta ferien i din nydelige butikk!!
Jeg blir nok her jeg også!!
Masse klemmer fra meg!

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hei hei.
Masse flotte bilete fra butikken din, og det er alltid så kjekt å få sjå:)
Kanskje eg kan lokke mannen til å kjøre sørlandet heim i august,hehe, då vil eg på butikkbesøk:)
Ha ein fin dag.
Klem H.

Anna Lisa sa...

Heisann!!
Det ligg ein award til deg på bloggen min:)
God sommar!!
Klem

irina sa...

WoW !!

Du har så mye fint A.
Jeg vil å besøke butikken din !!!

HVem forhandler cat kidston i norge ?

Du er utrolig dyktig altså :)

KLem Irina

Tiril sa...

Ja nå var der mye fint hos deg Anniche, men nå har du vel god handel og , når alle skal feriere på sørlandet!!!
Utrolig fin nettbutikk du har, en ener spør du meg.
Lett å finne frem i , masse bra varer.
Pytt pytt med ferien, det er nå du tjener penger, ferie kan du ta når gjestene reiser hjem.
Vi har en stor kunde skare fra Bergen og omeng,de er på båtferie, like hyggelig hvert år, da er det bare gøy å jobbe, glade smilende kunder, herlig.
Forsatt god sommer Anniche.

borghild sa...

Så fine butikkbilder!! Kan godt kose seg i butikken når det er så fint rundt en!!:-) Og messe høres kjempegøy ut, du kommer nok hjem med masse fint, tenker jeg!:-) Århus er jo en kjempefin by, nok av butikker og koselige kafeer! Ha en super helg! Klem B:-)

Anonym sa...

så mye fint!

Magdalena sa...

åååhhhh... sier eg bare!
så mye lekkert....
har forresten fått mye skryt av metallskilt-kalenderen og det nostagiske termometeret jeg kjøpte i butikken din! Selv er eg BARE fornøyd~~~~
ha en fin sommer videre, nydelig den der helleviken...
klemmer~~

Seriale