søndag 19. februar 2012

Hyttehelg .

Så er vi kommet hjem etter vår første ordentlige hyttehelg ! Jeg hadde overhode ikke lyst å dra hjem i ettermiddag :( Godt det er 5 dager til vinterferie !!


Møbelene våre er laget av en lokal møbelsnekker , og jeg bare ELSKER dem ! Matrialene er gamle stillaser fra Nederland , så det gir dem bare ett helt utrolig kult og røft preg . Møblene kan selvsagt bestilles hos Annas Rom . Innen kort tid for vi opp utstillingsmodellene i butikken også . 



Spisebordet vårt er 150, men har to klaffer på 40 cm som enkelt kan monteres på hver side , hvilket gjør det stort og flott når vi har gjester . Benken som dere ser på det øverste bildet er 130 , og kan da lett skyves under bordet , utrolig praktisk . 



Siden sofaen er såpass stor , har vi valgt et stooort salongbord . Det er 120*120 . Disse salongbordene kan man få på mange mål , og med & uten hylle under. Puffen, printputene og pledd er fra By Nord.



Tv benken fant jeg hos en ny leverandør på messen , og den passet bare perfekt med de de andre møblene . Vi har dessverre ikke plass til å stille ut denne i butikken vår i øyeblikket , men den er bare så kul, og kan selvsagt bestilles gjennom Annas Rom . Det er en mix mellom metall og rustikk treverk . 





Sjekk de kule rene linjene og det røffe treverket ! Jeg er bare så forelsket :) 



Små og store har storkost seg i helgen !! Her er guttene mine på "cafe" med kakao & kjeks i sin snøborg , rett utenfor stuevinduet . BARNEIDYLL:) 



Søte tjorven kosa seg i sofaen med solen som varmet , en riktig glede for en solhungrig Chihuahua;) 

Gleder meg allerede til neste helg med ski, kakao og MASSE nye prosjekter på innredningsfronten . Ha en nydeig start på uken alle sammen :) 

4 kommentarer:

Nennes sa...

Hyttekos er så bra, elsker å være på hytten...vil ikke hjem :)

Kos deg neste gang du er på hytten :)

Vi koser oss på vinterferie!

Bolettes hus sa...

Sååå fint dere har fått det, Anniche!!! Kan tenke dere koser dere! Knallfine lokale bord! Fra Søgne???

God uke!
Klem Kari

Unknown sa...

Sukk... skjønner godt at dere ikke vil hje, derifra:)
Så lekker hytte ♥
Og det så ut som dere hadde det fint ute og:)

Nicoline sa...

Det forstår jeg veldig godt at du ikke ville reise hjem igjen! Så utrolig lekker hytte! God vinterferie, klem Nicco.

Seriale