tirsdag 15. mars 2011

News !

Varene bare ramler inn og det er så moro !!
I dag kom de skjønne kloggene fra A-Nordin . Håndlaget i Svergie - og utrolig gode på bena .
Det er flere farger og modeller som er kommet - dette er bare ett par .....



Ellers kom det også to store esker fra Cream i dag , men vi fikk såvidt smugtitta på det før vi låste dørene , her er søte Tone i en fersk nyhet :
Dressjakke med knyttig i blått & hvitt og sommerlig tunika i offwhite med blått ( kommer også i pudder-rosa )


Ellers er det også kommet inn enda mere Bruka - ikke rukket å ta så mye bilder ...men her er noen smakebiter ..
Beklager litt dårlig kvalitet på disse bildene , men de er tatt på messen ...
Flere oppdtaringer kommer , klem A

4 kommentarer:

Lill sa...

Utrolig kule sko!! Skålene fra BRUKA er også kjempetøffe. Er ellers kjempefornøyd med jakka jeg kjøpte hos deg - kjempefin! Må også skryte av at dere er rause med barn på besøk...min lille forårsaket litt knusing og da blir man jo stressa - ikke alle butikker er like tålmodige og rause som dere og det verdsetter jeg som mamma og kunde høyt:) Gleder meg til neste besøk på Annas - en god natt til deg!

h.espe sa...

Knalltøffe klogger!! Jeg Har et par fra Nordin og et par fra Calou fra tidliger og de er supergod på foten - kunne tenkt meg fler... ;o) Hva tar du for de i dongeri??

Nyt en fin dag Anniche - og hils mammaen din :o)

Klem fra Hildegunn

Mitt hvite hus sa...

Kloggene likte jeg veldig godt.. tøffe var de...

ønsker deg en fin dag =))

klemme r

Unknown sa...

Oh, masse fint!

fikk dere innd dipp skål i rosafarven? Evt de olje osv, kommer de også i rosafarven? :)

Seriale