mandag 28. mars 2011

Den Grønne Baljen

På lørdag fikk jeg med meg åpningen av den flotte butikken "den grønne baljen" i Bergen - nærmere bestemt i bydelen Minde ( Fridalsveien )
Det er blant annet Kerstin fra bloggen Mitt hvite hus som står bak denne freshe butikken . Fikk shoppet en råfin settekasse ( det har jeg jaktet på!!) - men den får jeg vise dere i ett senere innlegg .

Utrolig flott butikk ! Jeg ble så imponert over hva jentene hadde fått til - og ønsker dem virkelig lykke til videre . Håper dere som er i området titter innom når dere har mulighet . Jeg fikk også truffet på Ellen som var der og signerte sin siste bok "Sjarmerende uterom"
Boken blir selvfølgelig snart også å få tak i hos Annas Rom :)

Til tross for liten tid fikk jeg selvsagt knipset litt bilder :










Vi kom hjem fra Bergen i dag , nå er det ny uke og nye muligheter i min egen lille butikk Annas Rom . Gleder meg alltid til å komme meg på jobb etter noen dager vekke !! 

7 kommentarer:

Fjordlykke sa...

Butikken var aldeles nydelig!
Jeg var der og kjøpte skjønne sitrongule lysestaker:)

Ha en fin uke!

Fjordlykke sa...

He he, nå ser jeg plutselig at jeg har sneket meg med på bildene dine også:) Rød bukse, svart jakke og hvite solbriller -der har du meg Artig:)

w sa...

Så nydelig butikk:) Her var det mye fint:)

Ha en flott tirsdag:)

W

Anne Mai sa...

Butikken så utrolig flott ut :) koselig innredet.
Delta på Give Awayen min om du vil :D

Unknown sa...

Takk for hyggelig kommentar...og det var så hyggelig å treffe deg i Bergen. Åpningen av den Grønne baljen var en suksess og jeg kommer gjerne å besøker deg med boken Sjarmerende UTEROM i sommer.
God uke til deg.
klem...Ellen

Millie-Moi sa...

Den grønne balje var en utrolig skjønn butikk, og så vittig at Fjordlykke kom med på bildet :)
For en nydelig butikk du har Anniche <3 Har du nettbutikk også?
Ha en flott tirsdagskveld :)
klem fra Camilla

Seek for Antique sa...

Heia!! høyrer så mye fint om din butikk, så om ikkje lenge til så kjem eg! Dei gardina du viser øverst, kva bredde og pris kjem dei i?

Kjempe fine bilde eller kjempe fin butik bø eg vel seie. Kjempe greit at du holder åpent litt på søndagar ellers hadde eg hatt vanskeligheiter for å få det til;)
Ha ein fin dag! Klem!

Seriale