onsdag 12. januar 2011

Nye Cream skatter og litt før bilder del 1.

I dag fikk noen nye flotte skatter fra Cream - flere bilder vil komme etterhvert , men må bare vise dere denne skjønne tunikaen som kom i blå & rosa :

Skjønne detaljer - og den er bare ekstra lekker med rose beltet på ! Legg merke til solen som skinner på bildet .....det er ikke manipulert , men tatt i fjor sommer dengang vi kjøpte inn disse :)

Skjerf kommer i blått , rosa og sort . Og det flotte beltet er i blått & rosa .

Som sikkert mange av dere husker , så utvidet vi butikken i høst . Har ikke fått vist dere noen før og etter bilder - så tenkte jeg kunne ta litt før her nå . Dvs .....disse før bildene er egentlig veldig etter ;) Jeg kjøpte meg ekstra plass av huseier som jeg leier av , og huset er gammelt så det hører med til historien at det er lagt ned en god mengde arbeid av han før disse bildene er tatt !
Vel her er iallefall litt før bilder timer før "muren" faller ;)  I morgen vil jeg komme med litt etter bilder ...

Dette er altså den nye delen , før veggen skal tas !

Og her ser du veggen , fra den gamle delen , litt rotete , da vi  har flyttet ned fra vegger etc ....

Og der var nesten alt nede ....merkelig !

Her ser dere mine skjønne medarbeider Irlin , tror med hånda på hjertet hun er veldig happy for flere kvm ...

Og her eer denlig hele veggen nede ....for en fantastisk følelse !!!Mye jobb foran oss , midt i julekaos , men det gikk :)) 
Ett siste bilde i kveld;  dette ble tatt samme kveld vi rev veggen , så mye er forandret siden dengang  :)
Flere bilder kommer , ha en god natt og en fin dag i morgen , klem A

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nøj hvor er den bare super lækker.Prisen på denne hvad er det.Har ikke set modellen i Danmark :-) hvad firma kommer den fra.Kram Else

Anitas Interiør verden sa...

Kjempe lekker tunika kjøpte meg den på mandag, bare gleder meg til å bruke den.
Flott butikken har blitt godt med mere plass.
Ha en fin dag

Klem Anita

Mitt hvite hus sa...

Nydelig tunika... skjønn farge,..

så deilig å få større plass da.. virkelig en flott butikk..

ha en fin fin dag .

klemmer =)

Christinas låvebutikk sa...

Heia! Butikken ble bare rå fin!
NYDELIG HEADER med vakker dame!!
Klem;)

Line sa...

ååå så fin tunika!! gleder meg til å se masse nyheter fremover!! Butikken din er bare fantastisk!! klem Line

Guttemamma sa...

Hurra for å ha dge ilbake!!
klem♥

Seriale