Viser innlegg med etiketten Hemmlig interiør venn. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Hemmlig interiør venn. Vis alle innlegg

tirsdag 8. april 2008

Hemmelige vennen min ...

Tusen takk for nydelig pakke !!!

Fikk pakken på lørdag - og det var litt vemodig også, for dette var min siste pakke i gavealongen . Jeg har valgt å melde meg ut , for tiden strekker så lite til.

Men iallefall så var det en kjempekoslig pakke å få , og ikke minst et "kort" som jeg holdt på å knekke meg i latter av , og tårene trilla ....men det av andre grunner , hahaha.

Forklaring etterpå...
Små hjelpere må til når man får pakke !!

I den ene pakken lå søte rose-flytelys og skjønne vårlige servietter med sommerfugler.



I den andre pakken var det et kjempesøtt te-krus med sil og lokk , og en velduftende tepakke med "jorbær-kyss" Helt i min smak , tusen takk Hemmelige Venn

Min venn hadde visstnok lagt igjen et lite spor , hahahaha...må si jeg lo godt da jeg så dette brevet. Måtte jo studere hvor pakken var stemplet henne også. Disse sjarmerende hårene stammer nok ikke fra et menneskene , men mest sannsynlig fra noe med fire bein , ---og sannsynligvis fra en hund jeg ville ha vært veldig allergisk mot , hehehehe....

Så atsjoooo , lurer på om min venn er PRINSESSE ELIN jeg . Får det ikke helt til å stemme , da jeg synes jeg så en gave her tidligere som så så henne ut . Men i følge hårhumor og stempel - så kan det være henne ........?

tirsdag 1. januar 2008

Nydelig hemmelig venn gave

Jeg har ikveld innvadert min manns jobbepc , og lastet den full av bilder som er tatt de tre siste ukene. Jeg må bare få vise dere den nydelige gaven jeg fikk av min hemmelige venn ...vel , ikke så veldig Hemmlig lenger ...for jeg tipet nemlig at det var vår alles søte og morsomme Emmeline som sto bak. Etter å ha prøvd seg på "næ, det er ikke meg ...." kom det likvel en bekjenning!

Jeg pakket opp min hemmelig venn gave på julaften , og med nypyntet juletre kvelden før , så var det blant annet en kjærkommen gave !

Ja, for det var litt av en gave , det må jeg si:)

Så igjen min venn , TUSEN , TUSEN TAKK for den nydelige gaven .


Koslige pakker på selveste dagen ...når det er sagt , var min venn tidlig ute med å sende pakken ...men posten brukte god tid",

Pakken innholdt så altfor mange fine ting , jeg ble helt satt ut , men dette fikk jeg : Julekaffe , servietter , en flott boks(alt fra Pentik ) et herlig nostalgisk julekort , to flotte julepynt i hvit keramikk, en artig pose hun hadde sydd til meg , og ikke minst tre flotte hjerter .

torsdag 18. oktober 2007

En snill venn!

Så var det ny runde av hemmelig venn , og jeg må bare sende en kjempe stor TAKK til snille Katarina , som ville ta over adm. for meg - slik at vi kan fortsette med denne spennende alongen. For Gurimalla, dette er jo bare et stort høydepunkt i hverdagen.

Så , i går lå den altså der - i postkassen,
Forventningfull , som et barn .....løper inn , drar av papir ---Oj , har ikke kamera tilgjengelig KRISE! .....Tripp , tripp ....

MÅ ÅPNE likevel ...(tok noen bilder med min nye mobil , men har ikke helt "catcha" det teknologiske her ennå ....så får ikke ikke bildene inn i pc", )

Til tross for at dere går glipp av den NYDELIGE innpakningen som var mange søte cellfoanposer knyttet sammen med gullbånd, med min bokstav A knyttet i . Ja, dere skjønner , min venn har virkelig lagt sin jobb i dette , og jeg ble jo rørt!
For maken til NYDELIG gave!

En herlig pose med et flott blondebånd , en like vakker lyspakke med emblem/blonde og gammelt flott papir , og noe jeg tror er en såpe pakket så fint inn( har ikke hjerte til å bryte pakningen ....)

Jeg har en bitte , bitte liten mistanke om at jeg har hatt denne snille feen som venn før???
Uansett: TUUUUUUUSEN HJERTLIG TAKK! Alt falt så i min smak - du er uansett en veldig , veldig god fe!
Seriale