
I den ene pakken lå søte rose-flytelys og skjønne vårlige servietter med sommerfugler.
I den andre pakken var det et kjempesøtt te-krus med sil og lokk , og en velduftende tepakke med "jorbær-kyss" Helt i min smak , tusen takk Hemmelige Venn

Min venn hadde visstnok lagt igjen et lite spor , hahahaha...må si jeg lo godt da jeg så dette brevet. Måtte jo studere hvor pakken var stemplet henne også. Disse sjarmerende hårene stammer nok ikke fra et menneskene , men mest sannsynlig fra noe med fire bein , ---og sannsynligvis fra en hund jeg ville ha vært veldig allergisk mot , hehehehe....
Så atsjoooo , lurer på om min venn er PRINSESSE ELIN jeg . Får det ikke helt til å stemme , da jeg synes jeg så en gave her tidligere som så så henne ut . Men i følge hårhumor og stempel - så kan det være henne ........?








