onsdag 2. juni 2010

Nye sommerlige varer!!


Sommeren er her og den kom med en mengde flotte sommervarer fra Danmark i dag ! Først fikk vi stor sendt fra Falby i Danmark med nyyyydelige varer fra de , så en diger pale fra Jeanne D arc så toppa vi heile kaga med med litt....mye varer fra Madam Stoltz ! Noen ganger skulle man hatt 10 armer til å pakke op for seg ...
Denne super-romantiske oppbevaringsboksen er fra Falby og koster kun 59,-
 Se så nydelige detaljer !!
 2- pakning med kjøkkenhåndduker til kn 49,- !!Om ikke dette oser sommer så vet ikke jeg ..
 Nærbilde ...med min søte hage-engel!
Grytekluter med lomme - kun 49,- per sett !

 Grytekluter med sett av to - kun 69 !

Flere bilder av dagens nyheter kommer -men nå må jeg komme meg i seng ! Her er det streik i guttas barnehage fra i morgen ... så det blir en utfordring ! Håper alle disse konfliktene køser seg snart ...
Ha en flott dag , klem A

7 kommentarer:

Lilledesign sa...

mangen flotte varer i butikken din.flott blogg også:) jeg har laget meg en ny blogg og legger meg til som følger hos deg :)
ha en flott dag:)

Min stil sa...

Så lekkert og sommerlig.
:) Susanne

Milla sa...

Sommer og lyse farger hører sammen. Jeg er redd for min egen del av dette er noe jeg kunne gått veldig veldig fort lei av dessverre.Så for min smak og del så holder jeg meg til green gate og duse farger som kler alt.Ib laursen har også mye flott som jeg handler veldig mye av. God sommer.

Anonym sa...

Bare moro at du linker til innlegget mitt..
Er så glad i de krusa.. så de brukes daglig
Klem M

Margrethes hus og hage sa...

Så flotte ting du har fått inn. De tekstilene må jeg komme å sjekke ut :)

Hilsen Margrethe

Anonym sa...

Beautiful, elegant and interesting blog.
Beautiful photos ...
I like it.
I'll drop back to you:)
Regards from the Croatian to your beautiful country.
Zondra Art

Anonym sa...

Fin blogg:-) Inpirerende for shoppingglade sommergjester:-=

Seriale