torsdag 18. februar 2010

Nydelige Cardigans & Nytt JDL blad .

I dag fikk jeg verdens fineste Cardigans til butikken ! Som sukkertøy til mine øyne iallefall. De innholder blant annet Mohair, så det er er den fineste kvaliet .
 
Bruk den gjerne som vårjakke , tung og fin denne her ! Fargen er lys rosa.

 
Her ser dere fargen bedre !

 
Også denne da - Så utrolig nydelig .  Kommer i fargen rosa & Skitten lilla ( ikke beige ) 

 
Fikk det siste nummeret av JDL magasient i dag , meget flott! Og masse vår og påskeinspirasjon . 

5 kommentarer:

Hulda sa...

Så skjønn den jakken var. Hm.. likte den i grått best, tror jeg. :) Gleder meg til det nye bladet!!

M sa...

De var nydelige, hvor mye koster de da?
Klem,M

MissMette sa...

Hei
Nydelig den Cardigans i lys rosa (første bilde..) du har. Selger du disse? Evt. sender du og hvor mye koster den? og hvilken størrelse har du?.... Så lurer jeg på om du også har det 1 utgaven av Jeanne d'Arc Living?
Hilsen Mette

Ruths datter sa...

Så stilig da.
Klem

UNDRING sa...

Wow, de var helt skjønne ja. Når jeg ser slike plagg, merker jeg at jeg gleder meg til våren, selv om jeg fortsatt ikke er lei vinteren enda. Ha en fin helg!

Seriale