mandag 15. juni 2009

Smarte og gode nyheter !

Den herligeste nyheten på lenge! Jeg er så hekta på slike deilige lip balmer med gode dufter !
Eos organic lip balm – en naturlig grunn til å smile!"95% organic – 100% natural"
Motebladene verden over skriver om denne - og Elle Norge tar den med i denne utgaven . Du får selvsagt kjøpt den hos Annas Rom -


Økologisk Rosevann som er nydelig å bruke på en varm sommerdag , bruk det direkte på kroppen eller du kan bruke det i mat/ drinker ! ( trykk gjerne på bildet og les mere ) Økologisk neseolje som er gir bedre pust - perfekt å buke før meditasjon / yoga . ( trykk på bildet og les mere )

11 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

Den leppepomaden så jo bare deeilig ut mmm :)

Unknown sa...

Såå fine bilder fra butikken din...hit mååå jeg bare komme en tur.
Klem...Ellen

Mitt hvite hus sa...

Så mye fint du får inn... neseoljen hørtes spennende ut...

Nyt dagen O=)

Klem

MODERN COUNTRY sa...

Supert at du støtter Økologiske produkter Anniche!! Og designen var flott i tillegg. I går kjøpte jeg frø med KRAV merket, Økologiske frø er jo også viktig. I tillegg bruker jeg bare kugjødsel til plantene mine :) Litt langt unna leppomade, men økologisk det og, haha..

Håper du hadde en fin helg, takk forresten for Sms! Skal svare deg straks. Ha en fin dag vennen, kos deg på jobb!

God klem
Aina

frøken olsens drømmer sa...

hei på deg,ja den serien skal være kjempe god...men men har ikke plass til mere hos meg ;))
ønsker deg en god uke med passe penger i kassen
klem fra meg

Kristin`s lille hjem sa...

Hei! Så spennende produkt. klem

lavendel mio sa...

Hørest deilig ut! Har sansen for all slags Økologiske produkter.Alt jeg dyrker i kjøkkenhagen er rent og fritt for all slags skummle greier:)
Ønsker deg en nydelig kveld,klem:)

cocobongoo sa...

Ja så den i Elle, ser herlig ut :)
Sååå mye fint du har. Søgne står dessverre ikke på reiseplanen i sommer :( Men kanskje siden :)
Klem M

Hjerterom sa...

Hei :)
Den så god ut !
Har lypsyler overalt jeg,alle jakker,biler og rom ;)
Slikt man blir avhengig av..
Men trenger alltids en ny ;)
Tenker du får solgt masser av den..

God helg til deg og dine.

Klem Siw

Cecilia sa...

Hei vennen, Lenge siden. Får ta meg en tur ut snart og hilse på. Ønsker dere en riktig god helg

Klem

~ Camilla ~ sa...

Her var det masse fint som falt i smak hos meg.. :-)

Seriale