torsdag 6. november 2008

Vått & Tørt ----->

Det ble en liten pause her gitt ....
Den siste tiden har blitt litt kaotisk ...Vannskade ( igjen ) på kjøkkenet , 1 års jubileum i butikken ( som gikk strålende ) -& nå er det julebutikken Anna jeg jobber med .-
I dag har de støpt nytt gulv på kjøkkenet vårt , for nå blir det fliser . Men dette kan jeg fortelle mere om en annen dag ...

...........åh! jeg klarer ikke legge ut bilder jeg ..har prøvd å legge ut innlegg nå i tre dager, men får bare ikke lastet inn bilder på blogger , WHAT? er de sure på meg for dårlig bloggeevne eller , hehe ?? Noen som vet hva dette skyldes ????

Har lagt ut litt nye bilder HER for de som vil se ......

PS , tusen hjertelig takk for alle de utrolige herlige tilbakemeldingene på 1 års jubileumet . Klem til dere alle !!

15 kommentarer:

Perlehvit sa...

Åh, nå er det ikke lenge til jeg tar en tur til butikken for å sikle litt på julepynten altså!!(:

Klem A

Ida sa...

Heihei:)
Har hatt litt problemer med å legge inn bilder i noen dager - har du prøvd å laste inn ett om gangen? eventuelt lage bildene i mindre formater?

Håper det løser seg!

Klem

Ida sa...

og helledussen så MYYYYE fint du har i butikken din!

Line sa...

Så masse flotte varer du har i butikken! Herlige bilder! En god dose julestemning her ja (¨,)

My home is my Castle sa...

Off a mæ da....
Vannskade på kjøkkenet ??? Sååå kjedelig da, ja kjedelig er vel et galt ord men....
Skjøner godt du har mye å gjøre med alt nå.... Kan bare ønske deg lykke til og håper alt snart er i orden igjen...

Var inne og kikket på bildene av butikken.
Nyyydelig og masse fint :))
Jeg kommer ut en dag før jul ;)

Klem,Kari

☆Therese sa...

Så kjedelig med ny vannskade da, føler med dere.

SÅ mye herlig i butikken din, først begynner det å "krible" litt i kroppen når jeg ser bildene (kremt :o))og så blir jeg litt sur fordi jeg bor tydeligvis på feil plass !! Alt for langt unna.
Mye jeg kunne tenkt meg på de bildene ja :o)

Håper det løser seg med innlastingen av bilder - det er riktig nok et pr dager siden jeg gjorde det, men jeg hadde ingen problemer da...

Ha en flott dag!

Ingunn sa...

Så kjedelig med lekkasje da...uff....høres ikke bra ut!!!Håper du får fikset alt med vann og pc!!!

Hurra for butikken din fra meg;)

Anonym sa...

Åååå vennen! Så nydelige julevarer du har fått inn! Det var mye som fristet må jeg si.. Vi drar på ferie imorgen så hvis ikke kontoen er for mye i minus når vi er hjemme igjen så kommer det en bestilling din vei. skulle jo tro at jeg fikk handlet inn nok julepynt hos deg i fjor, men med alt det nye lekre så trengs det nok litt til..
Så kjedelig med lekkasje da, håper alt blir i orden snart!

Stor klem og hils guttane dine!!

Elin

Guttemamma sa...

...skjønner at du har hatt litt å drive med..., og ikke gøy med vannlekkasje:-( Butikkbildene du viser er helt nydelige, godt jeg ikke har gangavstan..for DET hadde blitt dyrt...Klem fra Anette

charm design sa...

Så irriterende når det ikke funker,kan deverre ikke hjelpe deg.er så dårlig på sånne data problemer.SÅ gøy med ettårs jubileum da.Gleder meg til å se flisene på kjøkken gulvet.Ønsker deg en fin helg.

Prinsesse Elin sa...

Har kjøleskapet gått lekk igjen??? Er det mulig. 2 gangen eller noe slik. Sånn er kjiiiiipt. Takk for den flotte kommentaren på bloggen Anniche. Det gikk som det suste i går. Fikk inntrykk at mange kom for å både handle men ikke minst stemningen. Det er jo rene interiør butikken som er strarta for anledningen. Masse julepynt men du verden så mye annet flott. Å så koselig vi har det mellom puljene men kaffe koppen, skravla går og det er helt stummende mørkt utenfor.
Hvis du får tid så må du ta deg en søndagstur bort over. Det er oppe fra 12-16 på søndager. For jeg rekner med at du aldeles ikke har tid noen andre dager. Kan tenke meg det er travelt i butikken når rett før advent. Å det er bra. Travelt er et bra navn. Ingen kjeder seg når det er travelt og da er det tegn på at folk liker det man gjør. Nå merker jeg at jeg kunne sittet å prata i times vis men i fare for at du skal sovne så slutter jeg her. Ha en fin fin lørdag og kos deg på jobben. Klemmer fra Elin:O)

organic-lizzi sa...

Jeg savner deg...og butikken:-))))
Håper alt roer seg litt for deg nå..
Fortsatt fiiin helg&STooor klem fra Randi

Sol sa...

Så herlige bilder du har lagt ut fra butikken din....Skulle så gjerne ha vært der....Det er ikke noen så fine butikker med så mye fint her hvor jeg bor....Klem. Lykke til med julestria i butikken din.

cam sa...

Åh, sååå mye fint du har fått inn i butikken!!

Besøkte butikken din for første gang på 1års jubileumet, og det blir ikke den siste!
En utrolig fin og koselig butikk!!;)

Lykke til med vannskade og julesalg!!(mye som skjer på en gang skjønner jeg!)
Cam

Fjordheim sa...

Huff da. Så kjedelig med vannlekasje.
Kan forstå at det er ei travel tid på butikken nå før jul.
Lykke til
Vil ønske deg ei flott uke :)

Seriale