torsdag 23. oktober 2008

For et år siden



Ble drømmen min virkelighet !! HER er innlegget for akkurat 1 år siden :) De neste tre dagene har vi FULL fest i butikken på Langenes !
(PS - Nettbutikken er snart 2 år -og da LOVER jeg en skikkelig FEIRING for dere kjære nettkunder også !!! )
Beklager at det er stille fra meg her om dagen , men har stått på hodet i en uke for å forberede Jubileumsdager ... I tilegg mistet jeg pc i gulvet og den tok kvelden , så har akkurat fått ny *MAKAN* ...
Takker sååååå uendelig masse for alle som er innom her , og lover å ta en tur til dere alle så snart jeg er gjennom denne uken :)

43 kommentarer:

malrodien sa...

gratulerer:):):):):):):)

Kate-Marita Pettersen sa...

Gtatulerer såååå masse!!!!!!!!!

Klem fra Kate:)

Prinsesse Elin sa...

Gratulerer kjære Anniche. Jeg blir litt flau at jeg ikke har fått vært borte hos deg. Nå kan alt det egentlig skyldes kommenikasjonsvikt....ta meg og Helene sist helg. he he. Jeg sprang rundt å leita etter henne i kvinesdal og hun var på besøk hos deg! Hadde jeg visst det litt før så hadde jeg kasta meg med i fotball bilen. he he
Men men æ komme! Tenk at det allerede har gått 1 helt år siden du åpna. Det er jo helt utrolig. Masse lykke til med feiringen og grattis med ny pc. (kan det være en ide hos dennne dama også??? å hive an i gulvet mener jeg, skulle så hatt en ny ha ha ha ha)
Håper du får en fin fin dag. Masse klemmer fra Elin:O)

h.espe sa...

Så gøy - jeg har ettårsdag på bloggen på samme dag som butikken din ble virkelighet :o)

Gratulerer med dagen til deg - ha en strålende flott dag!

Klemmer fra Hildegunn :o)

organic-lizzi sa...

1 år!!Synes du har hatt Annas Rom i en evighet jeg:-)Graaatulerer..
Håper du ikke mistet mange viktige ting på pc`n
din da...
Lykke til med hektisk uke&Stooor klem fra Randi

Anonym sa...

Butikken din er såååå fin!!!

Gratulerer med ett års jubileum :o)

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer så masse med 1-årsdagen. Jeg trodde faktisk at Annas Rom hadde eksistert i flere år jeg:=) Jeg liker nettbutikken veldig godt du har et godt utvalg av ting jeg liker veldig godt=) NYt denne uke Klem Kerstin

Anita sa...

Gratulere! Lykke til videre! Klem!

Anonym sa...

Kjære Anniche!
Tenk det er et år siden du åpnet butikken din. Og en drøm ble til virkelighet!!! Så morro at du kan gjøre det du trives med og KAN, for jeg tror det er en populær butikk du driver på med.
Lykke til med 1 år, min venn. Klem

Anonym sa...

Gratulerer så mye med 1-års dagen. Butikken din ser så fin ut (og den kjolen på det øverste bildet er bare til å dåne av !!).
Håper du får tid til å kose deg litt i jubileumsuka og nyte.

Ha en god dag, klem

MODERN COUNTRY sa...

Gratulerer så mye med 1 års dagen Anniche! Hjelpes, det er jo ikke til å tro at det allerede er et år siden?! I går satt vi forresten og snakket om deg, om hva som har skjedd det siste året.. Nå har jeg alltid ment du har vært helt fantastisk flink, jeg bare sier HIPP HIPP HURRA!!!
Håper du får en fantastisk fin dag og at det blir solt myyyyyyyyye!!

Varme klemmer
Aina

tinemor sa...

Så gøy!
Masse grattis med 1 år!!!!
Skjønner det er nok å gjøre, men husk å nyte det.
;-)
Lykke til med alt.
Klem

Smineset sa...

Gratulerer så masse med jubileum!

Ha en strålende dag! ;-)

Ingrid sa...

Gratulerer med jubileet! Husker godt da du starta opp... godt valg av deg! ;)
Lykke til med det neste året også!

Torill sa...

Til lykke med ett års dagen for butikken din. Lykke til med forberedelser og dei snart så hektiske tider før jul.

Nette sa...

Gratulerer med dagen, Anniche!!!

Lene sa...

Juhuuu!!! Gratulerer sååååå masse, Anniche!!! Keep up the good work!!! Og kos dere masse med feiringa! Det var jo nååå jeg skulle kommet med tøfler med lakrislisser og greier og greier ;)))

Ingunn sa...

Gratulerer så masse med butikken!!Så artig!!!;)Sender Varme tanker til deg!

Garden Angel sa...

Gratulerer sååå mye Anniche!
Så gøy!
Stå på videre!
Ha en fin kveld!
Klem fra meg(",)

Fjordheim sa...

Gratulerer så mye med 1 års dagen.
Det ser så koselig ut der.
Håper dere får mange kunder på jubileumet.
Ha ei flott helg :)

Anonym sa...

Heisann!!

Gratulerer så mykje med 1 og 2 års dagen!!
Kjempe flott!!

Stå på vidare!


-Randi-

Guttemamma sa...

Gratulerer SÅ mye!!! Jeg tar gjerne turen innom og jeg er på e kanter av landet...ellers er det jo en lykke at du har nettbutikk da!! kos deg med jubileet!!!Stor klem fra meg til deg

Vit Gladiolus sa...

Grattis! Din blogg är sååå fin alltså!
Kram Zinkbaljan

Merete sa...

Gratulerer med 1-årsjubileum!!!Knallfin butikk som eg håpar eg får besøkt om ikkje så altfor lenge ;o)

Anonym sa...

Gratulere med 1-års jubileum! Det har gått fort syns eg...
Ein veldig flott butikk du har:)

Linda sa...

Hei Anniche!Gratulerer så mye med butikken.Tiden flyr,herlig butikk du har.Morro at du var på festningen i helgen.
God helg!Hilsen Linda :))

Therese sa...

Gratulerer så mye med det første året. Jeg husker godt blogginnleggene dine både før og etter åpningen :) Nydelige bilder i det forrige innlegget.

Håper du får en fin helg.

Tina sa...

Gratulere med ett år! Men du de hvite hyllene selger du dem, eller har du mekka dem selv? Holder på å lage noen hyller, men leter etter noen knekter, tips mottas? God helg, klæm!

Heidi og Cathrine sa...

Så moro! Gratulerer så mye med jubileet! Skulle så gjerne hatt en tur i butikken din..., den ser så kos ut :)

Ha en koselig helg!

:-)

Nettelita sa...

Gratulerer med jubileum! :) Du har vært utrolig flink som har fått det til..

Anonym sa...

GRATTIS MED ETT ÅRS JUBILEET. SÅ ANNONSEN I FVN. :)

MODERN COUNTRY sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
MODERN COUNTRY sa...

Heisann snuppa!

Hatt en fin helg? I helga var jeg på loppis, fant sååå mye flott!! flaksa mi at de har loppis året rundt i Sverige, ellers hadde det ikke blitt noe før til våren. Til helga blir det helloween party. Vært på det noengang? Og så er det jeg som arrangerer :)) hihi..barnet enda vettu, jeg skal være heks..hihi

Ville bare stikke innom å ønske deg en riktig fin uke. Klem fra meg!

Aina

Sol sa...

Gratulerer så masse. Stor klem fra meg.

Anna Lisa sa...

Gratulerer!!
Du har vore veldig dyktig!
Ønska ei fin dag og ei fin veke vidare.
Klem

Cathrine sa...

grattis med 1 års jubileum på bloggen og snart 2 år med nettbutikk :-)
Du har som sagt masse og feire her...
Har snart selv 1 år som blogger..
Ha en fortsatt fin uke..
Klem Cathrine

Mia sa...

Gratulerer sååå masse med et år meg butikk, Anniche! Jeg husker jo så godt da du startet, først med nettbutikk og så med butikk med åpningstider og det hele... hihii. Du verden som tiden går. Og hvilken suksess begge delene har blitt, sikkert med masse jobb fra din siden, men du verden å moro også, tenker jeg.

Takk også for din herlige kommentar i blgogen min angående 2-års jubileet (!) for bloggen min. Den satte jeg stor pris på!

Vibeke sa...

GRATULERER!!!!

Klem fra Vibeke :O)

Line sa...

Gratulerer! Du verden hva du har utrettet i løpet av de siste årene! d'ække småtterier (¨,)
Ønsker deg en fin uke

Mita`s hjørne sa...

Heisann... og gratulerer med butikkens ett års dag...
Knallfine bilder du viser fra butikken din, skjønner godt du har masse å gjøre for tiden - så er det jo snart jul også, det merkes skikkert...

Ha ei koselig helg og uke...

Bente sa...

Hei:)

Du,jeg lurer på om du har hvite jultrær i butikken ?

Kan jo ta en titt,men har sååå lyst på det,så jeg må bare spør:)

Kjedelig med dataen da...uff,den er man jo så avhengig av...

Haei skjønn uke:) Klem:)

Daisys home sa...

Gratulerer så masse!Ha en fortsatt fin kveld.

Grip dagen sa...

Gratulerer med dagen Anniche!
Jeg husker godt ditt laaange innlegg om ditt veikryss... Hvordan ting blir til mens en går.
Husker det var rørende og inspirerende.
Håper du trives godt som forretningskvinne. Du har i alle fall MYE å være stolt av. Det er ikke mange som våger/klarer å leve ut sine drømmer!
Du har en butikk med sjel!

Lykke til videre!!!
Klem Marit

Seriale