mandag 21. mai 2012

Spennende dager i vente .

Mai og juni kommer alle sommervarene dundrende inn fra våre mange leverandører. En kjempespennende tid. 

Denne uken og neste uke venter vi MASSE flotte nyheter fra både nye og etablerte leverandører til Annas Rom. Gjett om vi gleder oss til å få presentert dette i butikk!







Skulle så veldig gjerne vist dere flere nyheter , men bloggen forteller meg at jeg ikke har mere lagringsplass igjen :(
* Noen gode RÅD fra dere "racerbloggere" ? Klem og god start på uken !!

3 kommentarer:

Åshild - prydeligbloggen sa...

Hei!
Jeg måtte kjøpe mer plass hos picasa webalbum da jeg hadde brukt opp plassen min. Det er på picasa alle bildene mine blir lagret. Vet ikke om dere har det samme? I alle fall:
Logg på picasa.com med adressen du bruker til bloggen, Gå til options i det lille tannhjulet i høyre hjørne, velg "photo settings" og der velger du "storage" i den øverste lista (som går vannrett bortover "general" - "email notification" - "privacy and permissions" og til slutt: "storage". Der kan du se hvor mye plass du har igjen. Hvis det er for lite, kan du velge "Need more space? Upgrade your storage"

Står noe mer her:
http://support.google.com/drive/bin/answer.py?hl=no&answer=2375128&topic=2375121&ctx=topic

vet ikke om det var til hjelp, men :)
ha en fin dag!

Prinsesse Elin sa...

Kjøp mer plass hos picasa webalbum:) Det er det som funker:)

Albertines verden sa...

Heisan. Åh, så lenge siden jeg har hatt tid til å titte inn hos deg. Oi, oi, oi så vanvittig lekre "posekrukkene" var. Og så fint det ble med nye vegger på kjøkkenet. Tror du den malingen kan brukes på badevegger? Ikke i dusjen, altså. Ha en strålende uke, regner med at sommeren er kommet milevis lenger enn her. Klem Albertine...

Seriale