mandag 4. april 2011

Utetid !

I dag har jeg hatt fri og kost meg her hjemme med flott vær og begynt på opprydning av hage & terrasse . Det som er så sprøtt er jo at man rydder til vinter , men det virker likevel som om ting flyter under snøen og bare dukker opp fra ingensted ....

Så deilig med sollys - noen få blomster har kommet i krukkene ; )

På terrassen har vi fått ny matte :)

Rakk en liten pust i sola også ....her ser dere den søte puten fra Falby "min sommerhave"

Den flotte Bellis serien fra Falby tror jeg skal flytte på terrassen hos meg i sommer , elsker blandingen mellom retro og søtt . 

På søndag var vi i Hellevika her på Langenes og kosa oss med grilling og lek . For en perle - er så utrolig takknemlig for å ha ett slik flott friområde i nærområdet vårt :)

Påskeliljene strutter i sola !

Nesten så en får lyst på ett lite bad :)

Grillen er fyrt opp og vi koste oss masse :) Håper dere alle hadde ei superfin helg og nyter denne herlige årstiden vi er inne i . Det er iallefall utrolig deilig med lysere ettermiddager synes jeg . Kjenner energien kommer tilbake - og gleder meg over lysere dager :)
Klem A

5 kommentarer:

John Skogheim`s familiehytte sa...

NYDELIG!!! Gleder meg til sørlandstur!!

Minka sa...

For noen herlige vår bilder...her er det fremdeles masse snø igjen på plen og div. Det var en fryd å se snøfrie bilder,hehe..Sørlandet er herlig..klems

My home is my Castle sa...

For noen herlige bilder...
Både fra hjemme hos deg og i Helleviga :) Vi pleier å ta noen turer ut dit vi og, er jo bare så nydelig der ute !!!
Den utsikten din hjemme misunner jeg deg ;)

Klem,Kari

IngersATELIER sa...

Dror jeg må få be meg opp på en kopp kaffe! Så så koselig ut!!!

GODE DAGER sa...

Dette ser bare så herlig ut, gleder meg til sommeren nå:)

Seriale