søndag 7. juni 2009

Junivinner & Au Maison :)



( Bilder fra Au Maison )

Så er det trekt vinner for Juni-gaven -og den heldige vinneren ble SOLSTAD!

Dette synes jeg var ekstra artig selv , da hun er en av de bloggene som har følgt meg lengst - og ikke minst vet jeg at hun har en forkjælighet for smykker :) Ser forresten også at den søte jenta hadde bursdag 30 mai, så dette var jo helt perfekt ;)

Håper vinneren vil like gaven !!

Så kan jeg fortelle mine kunder den gledelige nyheten om at Au Maison igjen er på plass i butikken Annas Rom. Vi har allerde fått mengder med flotte voksduker -og venter på putene. Her masse flott å velge i!

7 kommentarer:

frøken olsens drømmer sa...

Jepp,her er det skagen for alle penga !!! :))
god uke med godt salg til deg og ;))

Mitt hvite hus sa...

Grattis til den heldige vinneren O=)

nydelige ting du får inn nå...
Ønsker deg en flott uke 0)
Klem Kerstin

Siri sa...

Gratulerer masse til vinneren, kunne jo ikke passet bedre! ;)

IngersATELIER sa...

Det var jo ekstra moro... så bra!

Findus sa...

Grattis til den heldige vinneren;O)
Lurer på hvor de tøffe basketskoene kommer fra? Bor litt langt unna deg ...

Solstad sa...

Åååå så herlig!!! Tusen takk :)) Smykket er helt meg så jeg gleder meg veldig til å motta det !!:))
Og takk for bursdagshilsen søte Anniche :)
Ønsker deg ei knall fin uke !! God klem

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Grattis til den heldige vinneren...
Nydelige farger og mønstre da...

Ha en super kveld og uke...

Seriale