fredag 3. oktober 2008

Blanda potet & frisk ledning !

Jessssssss, da er jeg tilbake !!

Godt at det finnes batteributikker på nett som leverer ledninger i et imponerende tempo ( takk til batteributikken , tror jeg det var ....) til bloggesyke jenter ;)

"i anledningen med herlige silketopper og fancy armbånd/ smykker fra butikken ;) ",

I dag har jeg hatt fri , men det er jammen ikke så lett å ha fri -huset var usedvanlig stille , og min plan var HUSARBEID !! Skal inrømme at jeg gledet meg litt til noen timer med slikt forefallende arbeid ....men når det kom til stykket så , var det i grunnen ikke så mye og glede seg til , haha!

Da var det mye FESTILGERE å ta en tur ut i hagen med det nye kamera .....

Noen bilder tatt av min vakre Hortensia ( ja, jeg elsker Hortensia , spesielt på denne tiden når den er litt rustikk .. )

Når jeg etter en liten luftetur fikk telefon om at vi endelig hadde fått disse skjønne produktene - så måtte jeg jo bare oppom butikken å sjekke dette ut .... Trenger vel ikke forklare at noen måtte bli med hjem for videre prøving !!

Ikke bare er det vakker innpakning , men produktene er bare FANTASTISKE !!!Vel , husarbeid ble det litt lunkent med, men dagen var fin -og middagen sto på bordet når gutta kom hjem ....

Ha en fin lørdag alle sammen . Her er det lørdagsjazz med familien som står på tapeten . Stedet er Herlig Land , og Jazzen er ettermiddagsjazz - perfekt for oss med småbarn , og ungene elsker det :)

Bilder er lånt av HERLIGLAND.NO

14 kommentarer:

Anna Lisa sa...

Oj så nydelige produkt du har fått!!!
Hortensia er nydelig vakker ja:) Men hos meg leve dei aldri lenge dessverre.
Ønska deg god helg!!!
Klem

Christinas låvebutikk sa...

Heia! Så fine disse toppene dine! Silke var det ikke? De produktene så jo rå fine ut utenpå... Kan hende jeg og gemalen tar oss en tur ei helg! Hadde vært koselig!
Ha ei nydelig helg og kos dere på Jazzen!
(Her er det rått og kaldt i dag!!)
Klem!

Olstad sa...

å det så ut til å være fine ting, lekkre bilder også. Ettermiddags jazz hørtes fint ut her er det moms oppgjør og takstein legging som står på tapetet i øspøs regnvær så vi får håpe det blir bedre program neste helg

charm design sa...

Så hyggelig at du er tilbake.
De produktene så kjempe lekre ut,utrolig flott design på de.
Ha en flott helg og kos dere med jazz og familie hygge.

organic-lizzi sa...

Husarbeid er best når det er gjordt synes nå jeg..Klart det er mere fristende å gå ut i hagen med nytt kamera..Fy søren sååå mye fint du får i en butikk som fra før også var fylt med snadder..
Deeeilig helg&Stooor klem fra Randi

Therese sa...

Så fine produktene var. Innpakningen var jo nesten finere enn flaskene jo *ler* Hadde jeg bare hatt et fint bad å stille ut slikt på, men nei. Her går det i hvite plater på veggene, med pastellfargede mønster i *grøss*. Så pynt til badet må nok vente :)

Håper du får en flott helg. Jazz er herlig musikk ja!

charm design sa...

Tusen takk for hyggelig kometar.Hyggelig at du likte spise stuen min.Satt akkurat og tittet på bilde og ser at det ser ganske teit ut at det ikke finnes noen gardiner men bare gardin stenger...he he grunnen til det er at jeg ikke finner de perfekte gardinene.Ser de for meg men hvet ikke helt hvor de finnes.Vil ha noen tunge gardiner i samme farge som den ene veggen.Enten i lin eller tykk bomullls struktur.Får bare fortsette å lete,så får det bare se litt dumt ut så lenge.

Ingrid_blafre sa...

Så herlig med lørdagsjazz! Høres knallkoselig ut. Og ellers er det jo stas at du abonnerer på bladet, håper det er nogenlunde interessant lesning ;-) God helg!

h.espe sa...

Heisann...
Tusen takk for din koselige kommentar :o)

Nå, har mamma'n din fortalt deg at jeg stikker av med et av bildene i butikken din da...? Gleder meg til at det skal henge på MIN vegg!!

Ha en strålende fin lørdagskveld!

Klem fra Hildegunn:o)

Hulda sa...

Nydelig bilde av hortensia, gratulerer med nytt kamera. :) Flott at du fikk tak i ny ledning så fort. :) :) Tusen takk for gode ord hos meg. :)

Vibeke sa...

Elsker Hortensia, nydelige bilder!Masse deilige produkter, herlig :o)

Ønsker deg en fin kveld!

Silkeline sa...

Heisan, heisann....så fine bilder du har tatt av hortensiaen din!! du er flink. Jeg sliter ennå med å bli helt venn med mitt nye kamera, men øvelse gjør mester, så jeg klikker ivei.....:))
Skjønner godt at husarbeide blir satt litt til side i forhold til disse fantastisk delikate nye varene dine!
De ser så vakre ut disse flaskene og krukkene.....vakkert:)
Håper at husarbeidet var blåst unna innen du kom hjem igjen....Sånn er det nemlig her noen ganger...hokus pokus,alt rot forsvinner.....*ønske ønske*...hehe.

Ha en fin kveld:))))

Silkeline sa...

Nå så jeg litt lenger ned her at vi har kjøpt det samme kameraet begge to:)Jeg leser og leser bruksanvisningen, men foreløpig taes de fleste bildene på autopilot. Men kan jeg spørre deg....hvordan får du til sånn fin "skygge" i kantene? (det nederste hortensiabildet) Er det fotobehandlet, eller får du det til med kamera?.....hmmmmm, må nok øve masse mer ser jeg:)

Klem:)

Silkeline sa...

Hehe, jeg så ikke skrivefeilene dine engang:)....

Jeg har picasaprogrammet, men har ikke prøvd meg så mye fram der. Er det der du lager sånn fin dimmekant?
skal prøve mer foto i morgen.....skal jammen prøve sort/hvitt jeg også.Takk for tips:)

Snuppa i huset er det rene tekniske vidunderet i forhold til sin mor, så hun har tatt masse bilder med manuell innstilling. Med blått lys og røtt lys og jeg vet ikke hva. Det aner meg at mulighetene er mange......det er bare å henge med i svingene for en stakkar...hehe:)

Nå må jeg gå å køye kjenner jeg...
God natt, og sov godt:))

Seriale