torsdag 28. august 2008

Home





21 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

God kveld i stua. he he eh....natt. Har sisttet og sydd i hele kveld å plutselig var det neste dag. Merkelige greier. he he
Dåkke har sånn et fint hus. Synes bildene er nydelige. Jeg skulle visst hatt kjøpt litt lyng og greier til å ha på trappa. Men har ikke hatt tid. Tror jeg får ta meg en tur å handle inn litt i morgen slik jeg har en presantabelt hus og vise frem jeg også . Ha en super natt og morgendag, Anniche:O)

My home is my Castle sa...

For et nydelig inngangsparti Anniche :)
Ser ut som blomstene klarer seg fint enda hos deg ;)

Natta

krinkelkroken sa...

Lekkert inngangsparti Anniche:)Så koselig med trappen som fører opp til huset, pyntet med diverse blomster!

Ha en strålende helg;)

Tiril sa...

Et imøtekommene inngangsparti, er hjemme
hos deg regner jeg med,
Ha en flott helg Anniche.
Klem Tiril

Karna sa...

Nydelige bilder Anniche, kjempe fint hus dere har!

God helg!

Mitt hvite hus sa...

Herliga London for et flott inngansgsparti. Den trappen med alle de fine blomstene!!

Nydelig! ha en fin fredag!!! Nå kommer snart resten av bestillingen. Klem !

Anja Holt sa...

Min gode gud og herre jemini! Der føler man seg jammen i meg velkommen!

Ingunn sa...

Så lekkert inngangsparti da gitt!!;) Tror jeg hadde hatt problemer med å bare gå forbi dette huset!!!

Anne sa...

Inngangspartiet, viktig det. Første inntrykket som får folk til å ønske seg velkommen.

Flott fredag til den flott dame!!

mali-mo sa...

Kjempefint nnngangsparti hod deg ;)

Har endelig fått lagt ut bilder av kurvene jeg kjøpte hos deg tidligere i sommmer! Bedre seint enn aldri ;)

Her brukes dagens lunsjpause på bloggen! Hjemme blir det travel helg, med besøk og hyttetur...God helg!

Linda sa...

Hei Anniche!Nydelig inngangsparti hos deg.Søte erteblomster i forgje innlegg.Titter du inn hos meg kan du se kolonihagen til Grethe,dama som liker grønt.God helg!
Hilsen Linda :))

organic-lizzi sa...

...også er det enda finere enn noe bilde kan vise:-))
Hadde jeg ikke leid i Sverige så hadde du sett meg for lengst..
Deilig helg&kjempeklem fra Randi

Prinsesse Elin sa...

Hallo
He du ei lysekrone te salgs i "potikken" din??? Har spurt Christina men ho hadde isje flere igjen. Jeg døøøøøøøøøøøøøøøøøøøør -ingen ordentlig prinsesse uten lysekrone....Go klem fra ei litt uekte prinsesse;O)

Randi sa...

Heihei kjære Anniche

(jeg må le litt hver gang jeg leser navnet ditt. For da Lene og John var her, så skulle jeg fortelle ett eller annet der jeg nevnte ditt navn.Lene skjønte ikke helt hvem jeg mente hun stakkar...hahahaha...for jeg utalet navnet ditt som det står skrevet...herregud! for ett hønsehue jeg er noen ganger.Men jeg er god til og le av meg selv...og morsom historier må da deles)

Så nydelige ting du har rundt deg, ikke at jeg undres over det...hihihi så mye vakker som du har inne i huset så sier det seg selv at det er vakker ute også.

Og duuu...du tar altså så vakre bilder at du trenger just ikke meg til og knipse du nei!! men det var jo veldig koselig sagt. Skulle gjerne knipset i hytt og pine jeg om jeg hadde bodd i nabolaget, for ikke å snakke om hvor jeg skulle ha shoppet...hihihi

Jada, alt er bare bra med meg. Opp og ned går det...men mest opp. Og det er godt. Ting tar tid, og tid har jeg nok av. Men frisk luft og lange turer er balsam for sjel og kropp.

Du får ha en koselig helg enten du jobber eller er hjemme. Her er det jobbhelg og som du så koser jeg meg i jobben min...selv om jeg HATER å stå opp klokken 7 på søndagsmorgen...hihihihi

Hadet godt så lenge.
Klem

hannemor sa...

Hei hei,,,nå har jeg sett til øyet er stort og nesten vått på alle lekkerbiskene du er omgitt av, både i butikkog hjem. Du....jeg ville dødd av å være gjest på det gjesterommet ditt for en natt,,,FOR et rom!! Utsikt rett ved hodeputen...og flagrende sengehimmel...drømme drømme!!
Så pussig også, jeg var innom cristina her rett før deg, og snakket om såper, og sa jeg hadde snust litt på voluspa,,,og så har jo du det også! Tenker det er gode lukter, så ser det så lusuriøst ut...flotte gaver!

Men nå må jeg springe,,,vi snakkes søte dame..ha en kjempehelg!!! Klem

Unknown sa...

Hei igjen!
Hyggelig at du har vært mange ganger på Jeløya, her er det fiiiint!!
Regner med at du har hatt det fint på Refsnes gods også.
Takk igjen for premien, min adresse er: Gimlevegen 11, 1511 Moss.
Klem...Ellen

Photo-Me-Life sa...

Så veldig fint ut hos deg.

I kveld sitter jeg hjemme i sofaen og ser døgnvillkonserten fra sofaen..Snart kommer Samantha Fox og 50 Cent...da regner jeg med det tar helt av.

Hun som vant hadde en skjønn historie så det var ingen tvil i hjertet mitt om hvem som skulle vinne

Christinas låvebutikk sa...

Kjempe fine bilder av huset og inngangsparti... Sr du kan plante/blomst!!
Tea kom i dag og masse fine såper!
Stolen var bare...ugh..Lekker!!
gjør på dere da?? Sitter å hekler jeg da!!
Hils Mannen fra meg og gleder meg til vi møtes igjen!
Klem!

GundaM sa...

Spennende bilder da! Flott. ha ei riktig god helg!

Klem fra RAINY TRØDELAG!

FO - 2 sa...

Koselig! :)))

Anonym sa...

Så trivelig og flott du har det ute hos deg Anniche! En ser virkelig at du har "det" hva gjelder interiør og å skape :)

Seriale