onsdag 9. januar 2008

You make my day!

Denne awarden fikk jeg av Anettnett , TUSEN TAKK min venn!! God du ja:)



Så er det slik at man skal gi den videre til 10 stykker ...det er så overhodet ikke noen sak! Egentlig ville jeg ha gitt denne prisen til alle dere som legger igjen hilsner til meg titt og ofte her på bloggen , TUSEN TAKK!



Så til dere ti (Jeg linker ikke nå .....men dere finner alle disse supre damene i linkene mine)
Sikkert noen av dere som har fått denne , men dette er min måte å si at jeg setter ekstra pris på dere !!!



Thalias Sjelerom - For hun er verdens beste mamma , og jeg er så glad i henne .


Christinas Interiør - For hun er en av mine barndomsvenniner fra Møre - og er ei super jente.
I tilegg har hun følgt drømmen sin og startet sin egen flotte interiør butikk",
Slik fikk vi god kontakt igjen :)


Leonorah- Verdens hyggeligste dame , som nå snart gjør danske av seg ! Så tøff er hun også:)
Lykke til i Danmark min venn. Klem


Sylvez- Mitt første bekjentskap i bloggverden . Vi har god kontakt -og planlegger et besøk hos hverandre ....engang (hehe) Hun strikker og hekler, og ikke minst lager de NYDELIGSTE bilder !


Julie K- Mmmmm, tar de flotteste bilder. Også er hun ei fantastisk jente !! Jeg var så heldig å treffe denne jenta i sommer , og vi hadde bare så flotte dager her sammen . Takk igjen min venn-


Home dear Home- Jente med en LEKKER smak . Hun har jeg også vært så heldig å treffe "live" . Vi snakkes på telefon , og hun er bare SUPER. Klem til deg , og takk for hilsen i posten.


Modern Country- For en av de fineste bloggene i blogglandia. Jeg var så heldig å være den første som kommenterte hos henne - og siden har vi utviklet et nært vennskap. I sommer sees vi nok også , sant ? Klem og takk for hyggelig prat i går.


Katarinas Verden- Veldig koslig trønder jente som bor i min favoritt by København. I tilegg er hun superkreativ og lager de nydeligste ting , vesker, kjoler , øredobber og smykker. Hva hun ikke kan ....


Lallas Kreative Krok - Hun er så herlig denne dama her . I sommer var også hun på besøk hos oss. Hun er omtenksom og noe for seg selv. I tilegg omtaler hun seg selv som et hamster ...hehe, og det er hun - Hun elsker bruktbutikker, og finner støtt og stadig en skatt.


Prinsessa - For at hun tydeligvis går på Duracell , og at jeg er veldig misunnelig....Neida, men hun er ei toppers jente som alltid har en lur kommentar på lager , sier hva hun mener , og syr som ei Gudinne. Alltid nye prosjeketer gående og tilfører denne bloggverden masse.

9 kommentarer:

IngersATELIER sa...

Hei vennen.
Skrive kan du, så flotte beskrivelser på dine bloggevenner!
Og tusen takk for den til mamma;) så er jo du verdens beste datter også!
Klem

Anonym sa...

Ser du allerede har fått en, men jeg har en award til deg jeg også. Men du skal slippe å gjøre alt en gang til. Ha en fortsatt finfin dag

Christinas låvebutikk sa...

Hei og 1000 takk for beskrivelsen av meg!! Og ditto!! Hadde det ikke vært for deg............klem!:0)

My little footprints sa...

Hei!
Gratulerer så mye med awarden, den fortjente du sikkert kjempemasse!
Klem fra Beth

Anonym sa...

Godt nytt år til deg også:0)Så nydelege vinterbilder du viste her om dagen.
Ha ein flott kveld!

elin1976 sa...

Tusen takk snille du. Du er mer enn god. Det er vel kansje derfor jeg liker deg så godt.:O)

Anonym sa...

Men kjære deg, da!!! Takk for nomineringen fra deg, Anniche!!!
Ja, i år må vi vel få til et trff eller hva? Så utrulig vanskelig det skal være, altså.......!
Hla i deg, vennen! Klem.

Tonje sa...

hei vennen!

Så koslig at du fikk en slik,jeg var også så heldig å få en slik av mitas hjørne....*kremt* burde vel ha sendt videre den ja...
Jeg gleder meg så til pakken min kommer,gleder meg som ett barn på bursdagen...hihi

Anonym sa...

Hei vennen! Leng sia æ har vært innom deg no..så dette var en super overraskelse å komme hot! Tusen takk for awarden!!Gid!! Klem

Seriale