mandag 20. august 2012

Annas Rom & Dr Martens - og du kan vinne ett par !!

I løpet av kort tid får vi inn de tøffe Dr Martens bootsene hos Annas Rom .
Det er så morro at de nå er å se i motebildet igjen :) Jeg jobbet i mange år i skobransjen og har solgt mange tusen par av disse . Kvaliteten og comforten , sammen med det tidløse designet gjør dem supertøffe. På messen i København var det mange ben som hadde fått kule DM å vandre på - i spreke farger eller i sort .

Her kan du se modellene som kommer til oss :


KONKURRANSE : 
Digger du Dr Martens og kunne tenke deg ett par ? Ved å sende oss en mail på annichedesign@gmail.com med en liten hilsen om hvorfor du ØNSKER deg disse er du med i trekningen ( enklere blir det ikke !)  Paret du kan vinne er den klassiske 1460 bootsen i sort i valgfri dame eller herrestørrelse . 
Vi trekker en vinner 31 august , så vi må ha din mail før klokken 20 denne kvelden .

LYKKE TIL !


8 kommentarer:

the Folding chair sa...

Dr. Martens minner meg spesielt om lykkelige og sorgfrie dager på ungdomsskolen, ca. tidlig 90-tallet. To be young again. Selvsagt ikke mulig, men fullt mulig å gjennskape følelsen med de samme skoene jeg hadde for så mange år siden. *ønsker meg*

:-)

ceciliegrut sa...

Fineste bootsen. Jeg er en huuuge DrMartens-fan <3

HK~ sa...

Min første lønn~
Kjøpte jeg svarte Dr.Martens ~
Stolt, ja <3

Nennes sa...

Superkule, passer til alt :)

Renate sa...

Kjempe tøffe! :)

Silje Ringsbu sa...

Og hvem vant?! Vi venter i spenning, eleven min og jeg! :)

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Det kommer , men er litt slått ut av feber i fjellheimen . Sorry ! Legegr det ut i morgen :) Beklager til alle som venter .

Silje Ringsbu sa...

Huff!! God bedring i fjellheimen skjønne du!! Klem

Seriale