søndag 3. juni 2012

Hytte .




De som leser bloggen min , fikk sikkert med seg at vi realiserte vår hyttedrøm i vinter , og hytta har virkelig vært flittig brukt hele våren . Det er bare så fantastisk å komme opp der , og på denne årstiden er det nesten enda bedre . Så stille og fredelig -og duften av ren fjelluft , ubetalelig !


Nå har vi hatt to helger hjemme , og jeg savner virkelig mitt fristed . Huset har jo måtte lide litt for all denne fartingen til fjells , så det var jo godt å få rydda opp litt her hjemme også . Men nå gleder jeg meg virkelig til jeg skal til fjells igjen . Derfor må jeg blogge litt hytte vettu ...

Disse putene er nyheter fra By Nord som kom i vår , og jeg bare elsker de ! Passer helt perfekt i min fargeskala - og motivene me love .


Bordet er fra De Gendt  - trykk på link og kom til facebook siden dems . Vi forhandler de nydelige håndlagde møblene hos Annas Rom . Og de har blitt en stor favoritt blant våre kunder .


Har fått meg ny lampe i stua - bare så fornøyd med den :) 


Naturfølelse råder i stuen .



Disse t-lyslyktene fra Oisoioi er bare så vakre . Det høye lyset er elektrisk - superpraktisk !!


Vårt soverom - sengeteppe fra Tine K .


Utsikten fra soverommet en kveld - så vakkert ! 

Nå må dere ha en fin Søndag alle sammen , her skal det ryddes videre . 

5 kommentarer:

Unknown sa...

Lekkert!!
Dere har en fantastisk hytte ♥
Heldige er dere:)

My home is my Castle sa...

bare en ting å si.. LEKKERT !!!

Klem,Kari

Grip dagen sa...

Så gøy at dere har fått dere hytte! Den så røff og tøff ut. Flotte tømmervegger og lekre, duse farger.
Tenker du er kreativ og innreder den så flott som bare det!
Fint å ha et sted ved sjøen og et sted på fjellet også. Da får en innrede med ulike stiler og bruke ulike sider av en selv...
Kos dere.
Klem Marit

Anonym sa...

Hva heter malingen og fargen du har på veggene på soverommet ?

Kamilla Haaland sa...

Utrolig koselig innredet!!
Jeg har et spørsmål, selger dere paraplyer fra lisbeth dahl i butikken deres? :)

Seriale