torsdag 10. november 2011

Adventsdekorasjon utfordring , bli med !

Jeg ønsker å lage ett flott album på facebook med ADVENTSDEKORASJON inspirasjon til våre følgere . Har du ett fint bilde av den fra i fjor , eller om du har tyvstartet på årets , så sende meg ett bilde på mail: annichedesign@gmail.com . Jeg legger de ut på vår facebook : HER.

(Foto : Broste Copenhagen )


Beste bilde kåres med gavekort på Lene Bjerre lys verdi 500 kr . Håper på mange gode bilder til glede for oss alle := )


(Foto : Lene Bjerre )

Ønsker dere alle , lykke til ! Nb , husk at bildene skal sendes på mail & ikke deles på vår vegg på facebook :)
Da vi har fått så mange nye bilder på tampen , velger vi å trekke ut 5 bilder som går videre til en finale - Det bildet med flest stemmer vinner så .

DET ER DESSVERRE IKKE MULIGHET Å SENDE INN FLERE BILDER NÅ !

5 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Dette så kjekt ut...
Nå er fristen?
Gleder meg til masse fin inspirasjon :)
Klem May Helen

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Hehe, ja, den glemte jeg ! Men er jo hyggelig å velge ut en vinner før adventshelgen , så da må det bli Onsdag 23 november :)

Bodil sa...

Så gøy Anniche, blir gøy å få litt inspirasjon. Kanskje æ au skulle prøvd meg.
Ha en god helg!
Klem Bodil

Anette Willemine sa...

Dette så gøy ut. :)

Ønsker deg en glad søndag!


AW

Huldra sa...

Muligens en smule sent, men bildet er sendt i dag. Herlig utfordring! :)

Seriale