tirsdag 9. oktober 2007

Vindusdekor

Du rykker stadig fremover i køen ............

37 kommentarer:

Helene sa...

Ja, og jett om jeg gleder meg til å stå i denne køen...
Er stadig innom for å se siste nytt fra butikken. Virker som vi er mange i samme båt, og ingen som akkurat blir lei seg om du legger ut bilder hi,hi
Håper du storkoser deg oppi alt strevet

Kreoline sa...

Å men det så flott og spennende ut, tenker du gleder deg til åpning. Håper å få en titt innenfor også en annen dag.Skulle også så gjerne stått i åpningskøen, men det er dessverre litt for lang vei, kanskje en annen gang. Ha en fin uke Anniche, kos deg i butikken. Klem fra meg.

elin1976 sa...

Se der ja var logoen på plass. Fint det ble, vennen. Ikke vanskelig å se hva som skal komme her nå! Godt for oss som ikke bor der, til å finne frem! :O)

Karna sa...

Så gøy, ser mye fra HD i vinduet ditt... =0)

Får vel legge ferieturen innom til sørlandet til neste sommer da kanskje?!?!

Den peisen som du viste på et av messebildene, du får vel ikke den inn i butikken din vel?!?!?! Har så lyst på en slik falsk peis nå når det nermer seg jul!!

FO - 2 sa...

Åh. Så spennende med en titt! :)
Nydelig dekor!
Kan se at butikken fylles også.
Spennende.
Lykke til med resten.
God onsdag og god klem. :)

organic-lizzi sa...

Åhhhhh!!næmen så nydelig..og enda har jeg ikke sett innholdet!
Super-deilig dag til deg!
Masse klem Randi

Lykke sa...

Så spennende. Må si jeg misunner deg den prosessen du er inne i akkurat nå; skulle gjerne gjort det samme selv. Lykke til videre, gleder meg til å se mer.
Klems:)

Anonym sa...

Så flott logo du har fått på plass! Du gleder deg nok til å få åpnet butikken! :):):)
Stikker innom igjen jeg !
Ha en super fin dag!

Olstad sa...

åhhh jeg kjenner at jeg faktisk er spendt på dine vegne. Ser ut til å bli kjempe fint er innom stadig for å se om det er noe nytt.

Anonym sa...

Det ble SÅ fint med logoen på vinduet - mulig det blir mange nye
turister på sørlandet til sommeren ja :-)
Ha en fin dag, Therese

Ellie sa...

Oi, det nærmer seg! Stilig at vindusdekoren er det samme som banneret til nettbutikken. Fortsatt lykke til!

FO - 2 sa...

Hei igjen Anniche.
Jeg deler gjerne prisen på bloggen min med deg. :)
Du kan ta med deg "Labelen" hit, om du vil. :)

Anonym sa...

Dette ser jo flott og innbydende ut.Kunne godt tenkt meg en tur i butikken din...Skal i allefall reklamere for deg gjennom min jobb (",)Håper du har det bare fint,kos deg videre. God klem

Hulda sa...

oi, så stilig og spennende! Virkelig flott den logoen du har. :)

Sol sa...

Hmm, det er flerenn meg som er innom for å sjekke fremgangen på den nye butikken din.... ;-} Herlig vindusdekor....Kan ikke si annet enn at jeg kunne tenkt meg å tatt en fire timers biltur for å stikke innom butikken din....
Stikker innom igjen jeg. Klem.

Anonym sa...

Å, takk for smugtitten av butikken. Orntlig spennende er det, Anniche. Tror det finnes mange skatter der inne. Fikk fryktelig lyst til å ta en titt inni butikken også....men dt kommer vel snart enda flere bilder.....
Ps: Husk, ta vare på deg selv, da!

Hem och Lycka sa...

Å vad snyggt, såå spännande! kram

Anonym sa...

åpne snart??? snart fremme?? nr 1 i køen ja??? ;)

Lina Gardelid sa...

Hej Anniche!

Åh så spännande! Jag håller tummarna för dig att det går bra med öppningen. Har du något datum?

butiken ser jättefin ut. Kan FÖRSTÅ att det är julafton att packa upp allt. =)
På tal om det... Har du fått paketet vårt? Hoppas det kommit fram i säkerhet.
Stora stora klemmar...
/Lina

Gunhild sa...

Bare fortsett du med å legge ut butikkbilder. Det er mange som synes dette er gøy å følge med på ;) Jeg synes ihvertfall det er gøy. Så fint med det grå og rosa, både i logoen og på bloggen din. ser ut til at det blir en butikk med mye landlig "sjarm".

Anne sa...

Som en adventstid dette. En fylles med spenning.

Emmeline sa...

Så spennende det ser ut. Jeg gleder meg til å stikke innom når sommeren kommer;) Vi stiller oss i køen og gleder oss over alle bildene!

Evelinas hus sa...

Vilken superfin butik du har, den skulle jag vilja besöka.
Var ligger den, i närheten av Oslo?? För dit brukar jag åka då och då.
Kram Caroline

Christinas låvebutikk sa...

Så koselig å se butikken din...skulle sett inni å!! ha ha! Ja,jeg begynte litt i kveld da!Veldig artig for oss ta her Anniche!!

hege sa...

Å så spennende Anniche!
Jeg ønsker deg masse lykke til!
:)

MODERN COUNTRY sa...

Nydelig Anniche!! Ja, nydelig og søtt på en gang :) Gleder meg!!!!
Du, er du trøtt ja, me too. Stuper snart, men gidder ikke legge meg alene. Vennen skal ha presentasjon på jobb i morgen så han sitter ved siden av meg og jobber som en Gud. Det blir vel sent for han i natt. Skal bare se en episode av SeX and the city jeg og så skal jeg også dytte hodet i puta. Fikk ikke pakka i dag heller. Men sendte selv pakke i forrige uke som enda ikke er fremme. Hersens posten av og til altså..Håper du er hjemme i morra ellers må jeg ringe på mobilen kanskje. Må jo spørre deg om noe før jeg sender en stor eske full. Sova godt min venn! Klem klem

Two sa...

Så spennande med ny butikk, berre så synd at eg bur ei heil dagsreise unna. Håper du legg ut mykje bilder så vi kan leike at vi er der! Eller kva med eit lite live webkamera når butikken er open???

Anonym sa...

OIOIOI så kult med den logoen:) Perfekt! Er så spent på da du blir ferdig jeg..da må du legge ut alt sammen:)

Elaine sa...

Jag förstår att du gläder dig. Det blir bara sååå strålande.
Står gärna i kö jag........
Gläder mig att se vidare bilder och det blir helt klart en tur till sørlandet.
Klem!

Anne sa...

Åh, så spennende! Håper jeg en dag kjører forbi og kan ta en titt : )
Klem

Tonje sa...

så utrolig flott din butikk blir anniche!!! Gratulerer så mye...takk for koslige god bedringshilsner og mail=)

♥ Pia... sa...

Ja jag skulle gärna stå i kön..:)PIA

Lynetmor sa...

Hei, så kjempe fin vindus dekor :-)
Ønsker deg en fin kveld.

Anonym sa...

Åh ser så härligt vackert ut! Hur känns det? Ler.
Ha det gott!

Anna Lisa sa...

Så fin butikken blir!!! Du er flink!! klem

Tilonino sa...

Hei Anniche

Dette blir spennende. Gleder meg til å se flere bilder fra butikken din. Og ikke minst så håper jeg at jeg kan besøke den engang. Du spurte om hytta vår var i nærheten av deg og det er den dessverre ikke. Den er på mine hjemtrakter mao Ryfylke.
Men vi har venner som ferierer i Lillesand så sjangsen er stor for at jeg kan komme innom en gang. Men det blir nok gjerne en stund til. Men kjører jeg forbi så stikker jeg innom. Lykke til. Ha en fin helg!

mimmi sa...

Hei hei Anniche.

Nå begynner det vel og nærme seg oppstart :)? Når åpner du, eller er ikke datoen satt enda. Håper for guds skyld du åpner lenge før jul :)?

Jeg er altså i gang i denne bloggeverdenen, eller så smått hvertfall. Moro, men tar lang tid gitt når en ikke vet helt hva en gjør..

Gleder meg til en Søgne tur!

Hilsen Linda på på Tveit :)

Seriale