tirsdag 13. mars 2012

Hyttesoverom

Blir mye hytte nå gitt, men håper dere bærer over med meg ! Det er jo så gøy å innrede noe nytt og annerledes .
Jeg facineres også av hvordan hjemmet / hytte skaper seg selv - nesten som om veggene snakker til deg !

Country Corner har kommet med en ny flott serie , og vi har kjøpt oss nattbord og kommode til hytten . Sengetøyet er fra By Nord .


Mangler selvsagt litt pynt her og der , men tror dette skal bli bra . Serien fra Country Corner er virkelig i tiden og har en nydelig "finish" . Kan også skaffes i andre modeller som eks tv benk .


Sengetøyet fra By Nord er bare så deilig og silkemykt i kvaliteten og vi har de fleste motivene på lager hos Annas Rom til enhver tid !

Ha en fin uke videre , klem A

7 kommentarer:

Bjørkli Søndre sa...

Veggene ser fantastisk fine ut. Serien fra country corner likte jeg. Det passer velgig fint inn i hyttestilen din. Og sengetøyet er jo bare lekkert.

Artig med hytteinnlegg, det blir vi ikke lei av å se.

Tina sa...

Hytte er gøy, og for ei wow-hytte:) Så gjennomført og vakkert! Og det sengetøyet er bare vakkert, men koster i meste laget for lommeboka, setter det på ønskelista :)

Anonym sa...

Så fint det ser ut, alt sammen! By Nord sengetøy er noe jeg har lyst på - en gang i tiden! Nydelig hytte-soverom!

Klem Kristine

Bodil sa...

Så fine møbler, Anniche!De passer jo ihvertfall inn på hytta deres, lekkert!
By Nord sengetøy står høyt på lista på vårt nye soverom!!!

I morra kommer elektrikeren og kobler til de 2 LAMA lampene fra Annas Rom over kjkbordet, #gledeseg#!! Passer bra når jeg skal ha venne middag til helga!!

Klem Bodil

Nennes sa...

Elsker by nord elgsengetøyet mitt som vi har på hytten vår!

Anonym sa...

Hei. Så herlig repotasje i avisa idag
Nydelig hytte dere har fått
Ha en herlig dag

Nicoline sa...

Utrolig lekkert og delikat!
Klem Nicco

Seriale