mandag 10. august 2009

Container klær anno høsten 2009

Nå har jeg fått lagt ut informasjon på nettsiden min - og smetter inn litt bilder her i samme slengen. Synes kollkesjonen dems er bare nydelig , og treffer iallefall meg rett i hjertet . Vi har fått ca halvparten av det som er bestilt, så mere kommer . I tilegg skjer det flere spennende nyheter på klesfronten i butikken om dagen - men mere om det senere !
Her er litt samkebiter på hva du finner NÅ- og vil da ha mere info så trykker du HER

6 kommentarer:

LIVS LYST sa...

Hei!
Jeg må kommentere det fine bildet fra gangen din på høyre side her! Skikkelig stemningsfullt og fint var det!!!!

Hilsen Liv

Marias skriblerier sa...

Så mye flott!

H elle K sa...

Hei Anniche, ¨å mye fint som kommer.Morsom kollesjon, nyt dagen. Klem Kristin

Karianne og Vegard (veien til hjertet) sa...

nå ble jeg sugen på litt shopping:) masse fine klær *ønske seg*.

anneskreative sa...

Her var det mye fint,,,,ja takk alt sammen ville jeg sagt.
Jeg har i de siste årene handlet endel på Staff,,,,,trives veldig godt med stilen og fargenyansene dems.
Men her var det mye som kan sammenlignes med Staff....lekre kjoler, og tunikaer.
Lykke til.
Anne

Unknown sa...

gorgeous! I love the necklace in the top two!

Seriale