søndag 1. mars 2009

1 mars


  • Jordbær i kvit snø- lysere tider på vei ...

10 kommentarer:

IngersATELIER sa...

Stilig bilde Anniche!

Hulda sa...

Kjempefint og effektfullt bilde! :) Ja, velkommen vår, sier jeg bare!

Kreoline sa...

Herlig bilde. Ønsker våren så hjertelig velkommen. Jeg har begynt å blogge igjen. Ha en flott uke Anniche, klem fra Mona.

Gunhild sa...

Ja, i dag var det jo faktisk første vårdagen. Deilig med lysere dager.
Her regner det mot takvinduet, så nå forsvinner nok en del av snøen. Har skjønt at du ikke er så glad i den.
Jeg var på kino i kveld med to 12 åringer. Vi så Appelsinpiken. Herlig film. Filmen ble vist i VIP salen, med ekstra gode stoler. Skikkelig koselig.
Ha det bra Anniche!

Gunhild sa...

Ja, i det hus til salgs bilaget som lå ved avisa på lørdag. Hun var i setesdalsbunad på forsida, med gevær!! :)
Har skjønt at du også er nattmenneske. Her holder jeg på med regnskap. Kontrollerer faktura mot bankutskrift og legger i rekkefølge til regnskapskontoret.... Så kjedelig. Kan jo ikke bruke dager til sånt :)

FO - 2 sa...

Flotte kontraster. :)
Stilig.
Ønsker deg ei fin ny uke. Den første i mars. :)

Guttemamma sa...

Fantastisk!!! Ha en flott uke du søte!!
Klem

Kristin`s lille hjem sa...

Vi skal ta våren godt imot med åpne armer :-) Og den bør komme fort. Klem

Olstad sa...

Fantastisk bilde. (Nå har såpene kommet ble så fint på kjøkkenet mitt med de lekkre flaskene sjekk bloggen om du vil)

Ønsker deg en fin uke.

H elle K sa...

hei anniche, herlig bilde, gleder meg til å plukke jordbær i min egen hage, bare våren kan komme og det tonne med sne i hagen forsvinner..Ha en fin kveld. Klem Kristin

Seriale