søndag 8. juni 2008

Bloggtørke...

Jeg må bare innrømme at her i huset hersker en aldri så liten bloggetørke!!

Jeg finner liksom ikke noe særlig å blogge om , og har startet på ørten innlegg i det siste , men det blir liksom tilslutt bare "tjaa, næ, nei .....en annen dag ..."
Vet jo at bloggelysten kommer og går ,
og spesielt nå som det er så deilig vær...

Så har jeg i grunen mere lyst til å ...

Ligge på denne strnden og nyte:

STILLHETEN!!

Alle bildene er tatt på en kveldstur til Årosstranden her i Søgne . Jeg takker så MASSE til alle dere som ikke gir meg opp og stadig titter innom !! Jeg takker også masse for alle utfordringer ....men akkurat nå "orker" jeg ikke blogge , sorry!

25 kommentarer:

tinemor sa...

Masse flotte bilder!!!!! Blogging skal være en lyst, ikke et ork. Skjønner godt det ikke er like fristende å blogge nå om dagen, når solen skinner og man nyter livet ute. Blogging er god å ha, når været ikke er godt ;-)
Nyt godværet. Her er det slutt på det for en uke, hvertfall, -følge metrologene.....

Anna Lisa sa...

Du må ikkje føle press til å blogge....man må ha lyst og tid og overskudd...Så den tid kjem når du vil blogge igjen..Det kan vere sunt og godt å ta ei pause også.. Og alltid gøy å komme tilbake når man er klar. Kos deg heller med sommar, så kjem du tilbake når du føler for det. Tviler på at noken forventer innlegg fra noen i sommarferien...Og ingen glemmer deg :) Titter ofte innom deg vet du :)
Nå er det leggetid for den gravide kjerringa her:)
God natta og kos deg framover. SÅ "snakkast" vi igjen når tida er inne for det.
Flotte bilder forresten.
Klem

Silje sa...

Så mange flott sommer blide du viser. Og bloggingen blir det gjerne dårlige med nå når sommere og solen er kommet. Merker selv at jeg blir mye mer slapp.

Ha en god natt!!

Mitt hvite hus sa...

Så mange flotte bilder du har tatt:=)
Slapp av og nyt de deilige sommerdagene, så kommer lysten til å blogge tilbake. Det skal jo ikke være noe stress dette bare kos:=)
Ha en flott uke:=)

krinkelkroken sa...

Vakre bilder!
har vært på Aaros camping en gang, er vel gjerne i nærheten det da??
Blir klart mindre blogging i finværet ja, men nå er solen forsvunnet her hos oss, så da er det tid for litt innearbeid:)

ha en fin uke!

@__EY__ sa...

Oi,

for noen nydlige
bilder, før bloggtørken : )

I dag er Give Away
dagen, sender det
til butikken, kanskje
kan det brukes i
butikken. Spent ?
Vent å se ; )

Au revoir.

Heidi og Cathrine sa...

Så mange flotte, herlige bilder.
Selv om jeg er forholdsvis ny i blogglandia forstår jeg godt "tørken" din for tiden. Om sommeren får vi nyte dagene utendørs og lade batteriene til en laang vinter. Synes selv det er vanskelig å få tid og inspirasjon til å blogge, særlig nå som vi endelig har fått ordentlig sommer.
Ha en super "tørkeperiode" ;o), så gleder jeg meg til du er tilbake!!!

h.espe sa...

Nyt sommeren Anniche - kos deg masse!

Klem fra Hildegunn :o)

FO - 2 sa...

Greit det, søte Anniche! :)))
Nyt livet og ta deg en velfortjent pause.
Kos deg masse!
Flotte bilder.

organic-lizzi sa...

Deilige bilder...!!
Og gjett om jeg vet hva du snakker om..Noen ganger er det bare sånn,og ferdig med den saken..
Nyyyt dagene..
Stooor klem fra Randi

liven sa...

Bare slapp av du....bloggelysten kommer nok igjen skal du se!!
Ikke det store nå som det har vært så fint vær!!
Er så ny i dette gamet jeg at har ikke rukket å gå lei!!

Ha en fin uke:O)

Huset i Hagen sa...

Nydelige bilder som gir ro for sjelen dette her. :0) Synes Bo sa det så greit her tidliger. Man blogger for en selv ikke for alle andre. Man legger ut et nytt innlegg når man føler for det ikke fordi man føler at en må. Det skal jo være hyggelig dette her. Jeg har ofte bloggtørke jeg også. Må si til meg selv at nå må jeg ikke sette meg ned med pc en Tiden flyr og jeg får ikke tid til så mye av alt det andre jeg skulle ha gjort. :0) Ha en fin uke! :0)

hannemor sa...

Hei til deg også vennen....og takk for hilsen, trass bloggtørke både her og der!! Jeg har vært skikkelig sløv...tar noen bilder, men synes ikke de er fine nok,,starter et innlegg som du sier, men stopper halvveis! Jaja,,,tror nok ikke vi glemmer hverandre om det er stille en stund. Man må jo unne seg ferie i blandt..(:

Men du....såååå flott nettsiden var blitt!! Ja den var lekker før også syns jeg da! Kjempekos å lese om historien rundt starten ol...og masse lekre ting i butikken. De tunikaene kunne jeg godt hatt i skapet mitt,,,de tynne..mmm

Ja jeg forstår du ikke tok turen hit den dagen,,,det var jo ikke mange som gjorde ellers heller...klart man er i hagen eller stranden en slik varm dag!
Ja jeg har lyst å ta turen til deg også altså...vet bare ikke hvor mye fri jeg kan ta meg i sommer. Har fått ei som skal jobbe litt annehver helg hvis jeg skal bort, ellers har jeg tenkt å stå her selv hele sommeren. Og jeg koser meg jo vanvittig med dette, som du gjør!
Håper vi kan treffes en gang, tror vi hadde hatt mye å snakke om! ((:

ha en deilig kveld på landet...klemmer fra meg!

Mitt hvite hus sa...

Hei :=) Det ligger noe til deg på bloggen min:=)

Christinas låvebutikk sa...

En award til deg inne hos meg!
Klem!!

ANETTESHUS.COM sa...

Nydelige bilder! Skjønner godt at du heller vil nyte sommeren om dagen! Men det blir vel sikkert noen regnværsdager framover også ... kanskje lysten dukker opp igjen da?

Ha en fin sommer!

Anette

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hoppsan og trallala!! Blir litt sånn lallala med bloggingen i varmen , skal igrunnen være slik også spør du meg, sommeren må vi nyte for alt det er verdt og brun blir man ikke om man sitter inne foran den "enøyde banditt" hi hi
Kos deg du med bloggetørke, jeg har selvpålagt bloggepause ..ikke fra kommentering men fra nye innlegg. Rose og peonbilder får komme i august en gang ;o))
Har jeg skrytt av den nye butikken din?? Om ikke er den alldeles vakker og mange fristelser. Me love
Sommerklem

Merete sa...

Nydelege bilder frå Søgne, Anniche!! ein fantastisk plass som absolutt er verdt eit besøk, ser eg :o)
Håpar du kosar deg og nyt dagane..her er det slutt på finveret for denne gong. Regnar i bøtter og spann og bles godt, så ein kunne tru at hausten var kommen ;o)
Og du..kjenner dei tendensane til bloggtørke eg og..
Ha ein fin dag!!!
((klem))

MeyBiMe sa...

Du er ikke alene om å ha bloggtørke ;-)
Jeg er treig for tiden jeg også...mye å finne på ute :-)
Men akkurat nå har drittværet kommet over Bergen igjen...og det trengtes faktisk!!!Men nå kan det snart slutte.....
ha en fin dag!!!

Helena sa...

Hej!
Du har en fin blogg jag ofta besöker, håller på att lägga upp en blogglista och hoppas det är ok om jag länkar till dig. Säg till annars.
Ha det gott!
Helena

Mia sa...

Du Anniche, du kan da ikke ha bloggtørke når du viser de nydelige bildene her! De er jo bare helt fantastiske, og rene drømmen av en nordisk sommer. Ikke for det, sommeren har virkelig vært en drøm så langt, og de fleste av oss prioriterer nok den framfor tid foran pc´n. Så kos deg med sommeren, den er da så alt for kort og flyktig, og det blir tid nok til blogging senere...

Tiril sa...

Hei Anniche.
Herlige sommerbilder du viser her,
Ja hos oss er det over for denne gang:)
Idag er der nesten høstlig, regnet spruter ned og
der blåser stikker og strå, rene høststormen alså.

Huff slik vil vi ikke ha det, det er tross alt juni mnd.
Ha en forsatt fin sommer
Klem fra Tiril.

♥ Stines hverdag sa...

Flotte bilder fra kveldsturen din! Fantastisk med det nydelige været vi har hatt. Men nå ser det ut til å være slutt, blåser jo helt sykt i dag.
Gleder meg til å kikke i butikken din til lørdag.

Prinsesse Elin sa...

Det er lov det og av og til. Å vips så er du tilbake:O)

Hem och Lycka sa...

Å jösses vilka vackra bilder, nä, bloggningen får ju komma i andra hand helt klart. kram!

Seriale